Задвижването на всички колела добавя стабилност на лекия автомобил по зимните пътища и подобрява управлението, но понякога изисква скъпи ремонти. Представяме ви пет европейски седана, чиято 4x4 трансмисия често е носела сериозни главоболие за собствениците.
5 европейски седана с проблемно 4х4 (ГАЛЕРИЯ):
BMW 3-Series
При активните шофьори многодисковият съединител в раздатката често се поврежда след 120 000 км, а преди това се появяват потрепвания и пулсации при ускорение. С течение на времето уплътненията започват да текат, лагерите на карданния вал се разрушават, а в предния мост се появяват шум и луфт. Всякакви експерименти с нестандартни размери на колелата могат бързо да унищожат скъпите задвижващи агрегати.
При активните шофьори многодисковият съединител в раздатката често се поврежда след 120 000 км, а преди това се появяват потрепвания и пулсации при ускорение. С течение на времето уплътненията започват да текат, лагерите на карданния вал се разрушават, а в предния мост се появяват шум и луфт. Всякакви експерименти с нестандартни размери на колелата могат бързо да унищожат скъпите задвижващи агрегати.
За да се забавят тези проблеми, си струва да се сменя маслото в раздатката и скоростните кутии на всеки 50 000-60 000 км и да се избягват резки потегляния. Въпреки това, дори и при идеална поддръжка, ресурсът на трансмисията xDrive при F30 е значително по-малък от този на задвижването на задните колела, а разходите за поддръжка са по-високи.


0