IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bentley почти разкри новия Continental GT Supersports

Моделът ще разчита на V8 двигател с два турбокомпресора, генериращ над 640 к.с.

Bentley си е изградила уникална ниша на световния автомобилен пазар. Марката, редом с Rolls-Royce, предлага върха на британския лукс, но нейните модели са също така вълнуващи за шофиране, което я отличава. Салонът на Continental GT глези пътниците, но под капака има мощен V8 двигател с два турбокомпресора.


Bentley


Сега Bentley загатна за нова, вълнуваща версия на Continental GT и компанията всъщност не крие идентичността на автомобила. В съобщението се казва: "Завръщането на емблематично за Bentley име е неизбежно, 100 години след първото му представяне".

Сайтът на марката подробно отразява историята на компанията и има страница, на която пише: "През 1925 г. W.O. Bentley създава лимитирана серия, силно тунингован Bentley 3 Liter, наречен Supersports". Освен това, наскоро изтекоха подробности за нов Continental GT Supersports. С тези две доказателства е почти сигурно, че Bentley загатва за най-новата версия на този мощен модел.

Тийзърът разкрива например голям спойлер, интегриран в капака на багажника, по-дефинирана линия на задните калници, нови дизайнерски елементи зад колесните арки и четворна изпускателна система. По някои външни детайли колата наподобява прототипа, забелязан по време на тестове в началото на юни.

Твърди се, че новият Supersports е оборудван с 4-литров V8 двигател с два турбокомпресора, генериращ над 640 к.с. Това би направила модела най-малко мощната версия на сегашния Continental GT, но е в името на пестене на тегло. Според информациите, двигателят ще се откаже от съществуващата хибридна система. За да се намали още повече масата на автомобила, мощността ще се предава изключително на задните колела, елиминирайки тежките компоненти за задвижване на четирите.


Bentley


Изпускателната система Akrapovic, която вече се предлага в GT, би трябвало да донесе на двигателя отличителен звук. За сравнение, последният Supersports използваше 6-литров W12 двигател с два турбокомпресора, генериращ 700 к.с. и 1020 Нм.

Освен това Bentley ще намали още теглото на Continental GT, като монтира покрив от въглеродни влакна, олекотени джанти, карбоново-керамични спирачки и ще премахне задните седалки. Предните също ще имат карбонови рамки, за да се свалят още няколко килограма.

Резултатът ще бъде автомобил, тежащ все още доста солидните 1996 кг. Стандартният модел обаче тежи 2460, а диета от 464 кг би трябвало да направи забележима разлика зад волана. Ускорението от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) може да бъде в диапазона от 3 секунди.

 

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    няма кинти скоро няма карам бентли
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дядо Коледа ( преди 2 месеца )
    Няма лев за Бентли, ще си караме Пасатите и ще си бараме куpa!
  • #2
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    какво искат клиентите на бунтли няма значение каквото има и това e порше с V8 който иска нещо различно да си направи в гаража има ателиета които правят карбонови выншни елементи
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 2 месеца )
    Ще се сетят, че клиентите на Бентли не искат батерии и еднодневки, а истинска брутална ДВГ мощ в леко купе, което вътре е претъпкано с лукс, и всичко това да е актуално и след 30 години.