Bentley си е изградила уникална ниша на световния автомобилен пазар. Марката, редом с Rolls-Royce, предлага върха на британския лукс, но нейните модели са също така вълнуващи за шофиране, което я отличава. Салонът на Continental GT глези пътниците, но под капака има мощен V8 двигател с два турбокомпресора.

Сега Bentley загатна за нова, вълнуваща версия на Continental GT и компанията всъщност не крие идентичността на автомобила. В съобщението се казва: "Завръщането на емблематично за Bentley име е неизбежно, 100 години след първото му представяне".
Сайтът на марката подробно отразява историята на компанията и има страница, на която пише: "През 1925 г. W.O. Bentley създава лимитирана серия, силно тунингован Bentley 3 Liter, наречен Supersports". Освен това, наскоро изтекоха подробности за нов Continental GT Supersports. С тези две доказателства е почти сигурно, че Bentley загатва за най-новата версия на този мощен модел.
Тийзърът разкрива например голям спойлер, интегриран в капака на багажника, по-дефинирана линия на задните калници, нови дизайнерски елементи зад колесните арки и четворна изпускателна система. По някои външни детайли колата наподобява прототипа, забелязан по време на тестове в началото на юни.
Твърди се, че новият Supersports е оборудван с 4-литров V8 двигател с два турбокомпресора, генериращ над 640 к.с. Това би направила модела най-малко мощната версия на сегашния Continental GT, но е в името на пестене на тегло. Според информациите, двигателят ще се откаже от съществуващата хибридна система. За да се намали още повече масата на автомобила, мощността ще се предава изключително на задните колела, елиминирайки тежките компоненти за задвижване на четирите.

Изпускателната система Akrapovic, която вече се предлага в GT, би трябвало да донесе на двигателя отличителен звук. За сравнение, последният Supersports използваше 6-литров W12 двигател с два турбокомпресора, генериращ 700 к.с. и 1020 Нм.
Освен това Bentley ще намали още теглото на Continental GT, като монтира покрив от въглеродни влакна, олекотени джанти, карбоново-керамични спирачки и ще премахне задните седалки. Предните също ще имат карбонови рамки, за да се свалят още няколко килограма.
Резултатът ще бъде автомобил, тежащ все още доста солидните 1996 кг. Стандартният модел обаче тежи 2460, а диета от 464 кг би трябвало да направи забележима разлика зад волана. Ускорението от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) може да бъде в диапазона от 3 секунди.


0