Почти невъзможно е да се предскаже накъде се е запътила автомобилната индустрия през следващото десетилетие. Само преди няколко години много автомобилни производители поеха ангажимент за пълна електрификация, но сега хибридите отново набират популярност.

Тази променяща се среда има забележимо въздействие върху стойностите на превозните средства. Докато електромобилите някога са били разглеждани като бъдещето, някои модели се обезцениха много бързо заради свръхпредлагане, промяна на регулациите и по-бавно от очакваното приемане. И сега много от тях могат да се намерят на стойност далеч по-малко от очакваното.
За потребителите това означава, че е по-важно от всякога да разберат кои модели са склонни да запазят стойността си - и кои не. Данните на iSeeCars са за американския пазар, но повечето модели в списъка са достъпни и в Европа, така че може да е добие представа за обезценяването им.
10 коли с най-лоша остатъчна стойност (ГАЛЕРИЯ):
Обезценяването на Maserati е учудващо заради името и историята на италианската марка. То засяга най-вече нейния първи SUV – Levante, който трябваше да се конкурира с Porsche Cayenne и BMW X5. Загубата на стойност е близо 65 000 долара, като то е придружено с риск от скъпа поддръжка.


1