fallback

И Mercedes се предаде – връща бутоните в настоящи и бъдещи модели

Германският производител призна, че клиентите искат физически контроли

Част от автомобилните производители в последно време се връщат към физическите бутони и превключватели в автомобилите си. Сега към тях се присъединява и Mercedes-Benz, което е малко изненадващо, тъй като германската марка все повече и повече разчита на големи екрани в колите си. Това обаче ще се промени и в бъдеще моделите на компанията ще получат повече физически елементи за контрол.

Проучване на компанията установява, че клиентите предпочитат физическите контроли в автомобилите си, призна мениджърът на софтуера на Mercedes - Магнус Остберг, цитиран от Autocar. Той допълни, че връщането на старата технология ще засегне не само новите модели на марката, но и настоящите.

Промяната започна с електрическите варианти на новия GLC и CLA Shooting Brake. И двата модела получават новоразработено кормилно управление с бутони и превключватели. В бъдеще този волан ще стане стандартен във всички модели и ще бъде преместен в съществуващите моделни серии след това - започвайки тази година с новия седан CLA.

„Това е най-лесният и най-рентабилен начин за интегриране на допълнителни контроли в работещите модели, без да се изоставя основната дигитална концепция на нашите кокпити. Данните ни показват, че физическите контроли са много важни за определени възрастови и потребителски групи. От решаващо значение за нас ще бъде постигането на баланс между между сензорни повърхности и класическите контролни елементи“, обяснява Остберг.

Топ-мениджърът предположи, че е възможно Mercedes да предлага различни дизайни на волана в зависимост от пазара. Докато европейските клиенти предпочитат превключвателите, азиатските купувачи са склонни да се доверят на гласовия контрол. Промени ще има и в други части от интериора, като те ще бъдат внедрени и в по-големи превозни средства като SUV.

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 13 Ти гледай, да не те издиря, че ще останеш без GL-и па ако тръгнеш да се правиш на мъж, може и без зъби и крака да останеш.
  • #14
    Димитър Димитров ( преди 2 месеца )
    Да си го кажем направо. Европейските марки отдавна не дават нищо революционно. Не казвам че Китай го прави но поне продава на по сносни цени. Заводите в Германия са все по малко заети с фирма като Мерцедес отдавна слага Рено под капака.Електрификацията която ни натрапват е минало от края на 90-те. Япония отдавна е загърбила тази посока.
  • #13
    Човека с парите ( преди 2 месеца )
    Като собственик на 2 чисто нови GL-някви си ви чета тъпотиите и искрено се забавлявам на неосъществените ви мераци да карате хубави нови коли
  • #12
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Техническият и естетически пик отдавна беше достигнат. Вместо да продължат макар и бавно в тази доказана посока, те смениха тотално концепцията, и сега целят на посоки с всякакви безумия.Не става идиотщини да се представят за модернизъм, само защото идеите им се черпаха. + пластик-фантастик и абонамент за сервиза. Има видеа за скърцащите им детайли в купето, от 2023 модели. Който иска да купува. Идея на безумец, може я купи само още по-умопобъркан.
  • #11
    анонимен ( преди 2 месеца )
    По-грозен интериор без капка уют не съм виждал.Това е когато концептуално автомобилите следват погрешната идиотска вманиаченост в телефоните на тик-ток поколението, (и не само).Някой ако ги сбърка тия, дундуркаха ги баби ли, неадекватни "родители" ли, ама тия сериозно ще прецакат всичко в съвременния свят, от спокойствието и баланса, до естетиката и семплата функционалност.Техническият пик беше достигнат и идеите им се поизчерпаха.А дизайнера им в момента, е л*е*к*е без капка талан ...
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Е то това винаги е било ясно. Сега го признават само защото излезе някаква директива по въпроса и трябва да слагат копчета. А тя тая директива пак е, за да могат да цакат китайците, които нямат копчета. Чак е смешно да им слуша човек на тия глупостите. Жалко, че купувачите не ги наказват, а продължават да им купуват отпадъците.
  • #9
    Car guy ( преди 2 месеца )
    ... но все пак... Нищо общо с уюта и комфорта, който имаха старите машини. Никога не съм се кефил особено на марката, просто not my cup of tea, както се казва, но имах огромен респект към нея. Сега дори това не мога да изпитам като се кача да карам или да се возя в нова тяхна кола. Да, вярно тенденциите обхващат всички марки, но някак Мерцедес загубиха най-много идентичност с годините.
  • #8
    Car guy ( преди 2 месеца )
    Освен, че съм 100% съгласен с предходните мнения относно съвременните коли, не мога да не отбележа и лекия си "хейт" специално към съвременните Мерцове. Само забележете от първата снимка какво представя интериора: арматурното табло на практика е един голям дисплей с 4 въздуховода. Централната конзола е с ширината почти на отделна седалка. От А-класа до GL тази масово е така. Почти няма съвременен Мерц, в който да се кача и да не ме хване клаустрофобия. Разбирам, че вътре е бъкано с какво ли не..
  • #7
    Мда ( преди 2 месеца )
    Абе той тротинет се отказа от визиите на Мъск, та Мерцедес ли няма да се откаже от тия глупости :-) :-) :-)
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сега колите ги правят лъскави и модерни, набляга се на дизайна и на усещанията а под ламарините и пластмасите е трагедия! Глупост до глупост, инженерни недомислици навсякъде.Оказва се че да направиш ***, здрав, ергономичен и ремонтропригоден автомобил въобще не е лесно! Всъщност това е най трудното нещо и явно вече няма качествени инженери които да могат да го направят. Старите поколения които бяха кадърни се пенсионираха и измряха и сега идват тикток поколението некадърник до некадърника.
fallback
Последни