fallback

Нова добавка променя бъдещето на дизеловите автомобили

Разработката на испанска компания намалява вредните емисии с до 60 процента

Дизеловите двигатели все още имат значително влияние върху европейския автомобилен пазар, но истината е, че регистрациите им са спаднали рязко през последното десетилетие. Това, което притежаваше по-голямата част от продажбите на пазара на нови автомобили, сега представлява само 5,6% от началото на годината.

Дизеловите автомобили обаче все още представляват по-голямата част от настоящия автомобилен парк, по-точно половината, макар и много стар. А една нова разработка на испанска компания може да помогне не само за повишаване на интереса към новите дизели, но и за подобряване на ефективността на настоящите.

Това е добавка, разработена от Kemegal – фирма със само 7 служители, чието седалище е в Понтеверда, провинция Галисия. Новият продукт се казва Ecokem Additive, като създаването му е отнело цели 6 години. Той е готов да се появи на пазара, като не е просто някакъв продукт, а е добавка, която обещава да революционизира чистотата и производителността на дизеловите двигатели със средна и висока мощност.

Новият продукт вече е тестван в реални условия, като намалява емисиите на твърди частици и въглерод с 45 процента, като дори достига 60 процента при ниски нива на мощност. Той също така намалява разхода на гориво с повече от 3 процента.

Външни тестове на леки автомобили, камиони, влакове, кораби и генераторни агрегати са проведени от експерти от Международната агенция по енергетика и групата Biosahe в Университета в Кордоба. Те потвърждават предимствата на новия продукт, който също така намалява разходите за поддръжка, изисквайки по-малко използване на AdBlue. Освен това и има биоциден ефект, който елиминира образуването на утайки в резервоара за гориво, като по този начин предотвратява разпространението на микроорганизми в резервоарите.

„Разполагаме с тестван продукт, одобрен от някои от водещите експерти в работата на двигателите с вътрешно горене и патентован. Няма продукт на пазара, който да намалява това ниво на емисии“, коментира директорът на Kemegal - Мигел Анхел Гарсия Мигенс, в изявление за местното издание La Voz de Galicia.

fallback
  • #13
    . ( преди 2 месеца )
    Също така да се научите да четете с разбиране "като намалява емисиите на твърди частици и въглерод с 45 процента," говори се за твърди частици и въглерод като две отделни понятия, а не се говори за въглерода в твърдите частици
  • #12
    . ( преди 2 месеца )
    Редно е да започнете да правите разлика между знания и вяра. Между мнение и факт.
  • #11
    . ( преди 2 месеца )
    До ХвалиПръц. Не е важно колко расте или намалява растителността. Точно както не е важно колко растат или намаляват въглеродните емисии. Единственото важно за количеството на въглероден диоксид във въздуха е съотношението между двете. Ако има повече растения те ще изразходват повече въглероден диоксид и количеството му във въздуха Ще намалява. Това ли твърдиш? Защото ФАКТИТЕ не са съгласни с твоето МНЕНИЕ, следователното не е ЗНАНИЕ, а ВЯРВАНЕ, противоречащо на фактите.
  • #10
    до долния ( преди 2 месеца )
    Само пълен *** пак най вероятно гейрмански г ей так може да очаква завръщане на дизеля.
  • #9
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    До 7: "Най-често намалението на емисиите на твърди частици (PM 2.5) е свързано с увеличение на емисиите на азотни окиси" това е така в случай че няма филтър за твърди частици и селективен катализатор. От Евро 5 насам няма дизел без такива.
  • #8
    Hvaliprats ( преди 2 месеца )
    Ха-ха, Тротинетка заухава, какви безумни фантазии пак са съчинил.. СО2 е известен стимулатор на разстежа за растенията. Земята никога не е била толкова зелена, именно благодарение на повишението на СО2. А под емисии на въглерод при дизела се има предвид твърди въглеродни частици, иначе казано сажди, не СО2.
  • #7
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    В началото на века одобрявах (като част от ***) такива проекти. Най-често намалението на емисиите на твърди частици (PM 2.5) е свързано с увеличение на емисиите на азотни окиси и летливи съединения, които пък увеличават риска от ракови заболявания.
  • #6
    . ( преди 2 месеца )
    То и водата е важна за човека докато не се удави. А колкото повече СО2 има във въздуха, толкова по-малко вода, заради сушата. Колкото повече суша и високи температури толкова по-малко растителност която да улавя СО2. Така въглеродният диоксид Още повече се увеличава и има положителна обратна връзка. Да не говорим че се изсичат горите за да се да се засее 2% от земята в България с рапица за производство на био дизел. Вместо дърветата да абсорбират CO2 години наред, ние го връщаме всяка година
  • #5
    Гост ( преди 2 месеца )
    Да не говорим че въглеродния двуокис е важен за фотосинтезата и растенията.
  • #4
    Хаха ( преди 2 месеца )
    Щом адблу елиминира азотните оксиди,защо да няма добавка,която да намали въглеродните оксиди?
fallback
Последни