Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
Помощни средства за шофиране? Диференциал с ограничено приплъзване. Дауер се обръща към стилиста Ахим Щорц, за да създаде каросерия по поръчка, изработена от въглеродни влакна и кевлар. Две години по-късно, Dauer Porsche Le Mans дебютира. Със състезателното си окачване и спирачки, както и със специални гуми Michelin, разработени да се справят със скоростта на Dauer, колата регистрира скорост от 408 км/ч.
Първоначално Dauer планира да произведе до 50 автомобила, но са произведени само 13 (както в пътна, така и в състезателна версия). През 1994 състезателната версия на Dauer Porsche печели общото състезание „24 часа на Льо Ман“.


0