Имаше време, когато бутилките с уиски не предупреждаваха потребителите, че алкохолът влошава шофирането им. Те си го знаеха. Когато кафенетата не беше нужно да добавят предупреждение върху чашата за храна за вкъщи, че съдържанието е горещо. Беше и време, когато високопроизводителните автомобили нямаха системи за безопасност като контрол на сцеплението и контрол на стабилността. Това бяха автомобили, които изискваха уважение и умения, за да се извлече най-доброто от тях.
Това бяха автомобили като Ferrari F50, Lamborghini Diablo и Porsche 959, които спокойно вдигаха над 320 км/ч. Те бяха наистина много впечатляващи, но и страшни, тъй като не можеха да спасят шофьора, който трябваше да разчита само на собствените си способности, за да се справи с овладяването им.
10 звяра отпреди електрониката да убие забавлението (ГАЛЕРИЯ):
През 1991 собственикът на германския състезателен отбор Йохен Дауер решава да превърне известния състезателен автомобил за издръжливост Porsche 962 в автомобил, разрешен за движение по пътищата. Колата е базирана на спецификацията на Porsche 962 Le Mans, с 3,0-литров, шестцилиндров двигател с двойно турбо, произвеждащ 730 к.с. при 7500 об/мин. Мощността се предава на задните колела чрез петстепенната секвенциална скоростна кутия на състезателния автомобил.


0