fallback

4x4 и разход 5 л/100 км: Toyota представи нова версия на Prius

Вариантът HEV AWD XLE може да се похвали с по-нисък шум и повече пространство в салона

В Южна Корея започнаха продажбите на нова модификация на Toyota Prius - хибридна версия на HEV AWD XLE със система за задвижване на четирите колела E-Four. Пускането на тази модификация разшири гамата Prius до три варианта.

Задвижването на четирите колела се осъществява благодарение на електрически мотор с мощност 30 kW на задната ос. В комбинация с основния силов агрегат това осигурява обща мощност от 199 к.с. и сертифициран разход на гориво на ниво от 5 литра на 100 км. Липсата на задвижващ вал намалява нивата на шум, намалява теглото на автомобила и спестява място в зоната на задните седалки.

Автомобилът получи подобрена регенеративна спирачна система, която повишава ефективността по време на шофиране. Водачите могат да наблюдават работата на задвижването на четирите колела чрез мултиинформационния дисплей.

За купувачите е предвидена специална финансова програма "Amazing Switch", която гарантира запазването на до 65% от остатъчната стойност на автомобила след три години. Основното ниво е 55%. Цената на модела е 45,3 милиона вона (32 500 долара).

Toyota организира и онлайн тест-драйв на Prius HEV и PHEV. Участниците имат възможност да тестват автомобила дистанционно и да получат награди. 

fallback
  • #5
    Гошко ( преди 2 месеца )
    С кеф бих си я купил и карал на тая цена, ама у нас ще струва по две, пак сме преебани...
  • #4
    . ( преди 2 месеца )
    А новата баничарка на турбо е много по-бърза и по икономична. Знае турбо какво да избере, защото е машинен инженер и ги разбира нещата. В турбо дизела е истината!
  • #3
    До #2 ( преди 2 месеца )
    Така е, само накартинки ги гледам, от дъвка Турбо. Преглъщам жадно и все нова Тойотка ми се привижда, да гледам на екранчето как се разпределя въртящият момент на колелата и как икономисвам бензинче, докато вие неистово СВТ-то. След това галя нежно пластмасовото табло и се радвам, че съм дал към 100 к лева за това бижу.
  • #2
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Ти не си виждал нова кола от поне 10 години.
  • #1
    Мдаа ( преди 2 месеца )
    "Водачите могат да наблюдават работата на задвижването на четирите колела чрез мултиинформационния дисплей". Нямам търпение да наблюдавам! А другите ще карат и ще се радват на живота, ще усещат с тялото си ускорението, воланът ще има дава усещане за пътя, и няма да мислят за 5л/100 км. Но пък аз ще карам здрав автомобил пълен с пластмаси и екранче с разделителна способност на Тамагочи, с процесор от Правец и виеща скосростна кутия. И ще я карам поне десет години тази кола, да им докажа колко е з
fallback
Последни