IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски премиум бранд готви инвазия в Европа

Hongqi обяви, че до 2028 година ще пусне 15 модела в 25 държави на континента

По време на автомобилното изложение IAA Mobility, китайската компания Hongqi разкри плановете си за европейския пазар. До 2028 година марката ще пусне на континента 15 модела, а територията на продажбите ще обхване 25 страни, съобщи агенция Ройтерс.


Hongqi EHS9


Hongqi първоначално ще предложи на европейците два електрически кросоувъра - пълноразмерния EHS9 и компактния EHS5. Първият вече е достъпен за закупуване в Норвегия, където цената му е 619,9 хиляди норвежки крони (53 400 евро).

Що се отнася до "по-малкия" модел EHS5, европейският му дебют се състоя именно на автомобилното изложение в Мюнхен. Там беше обявено, че електрическият кросоувър има пробег от 550 километра и се зарежда от 20 до 80% за 20 минути. Цените и датите на пускане на пазара все още не са посочени.


Hongqi EHS5


По-рано премиум брендът Hongqi навлезе на полския пазар едновременно с пет модела с различни видове задвижване, които се продават и на други пазари по света. Това са седаните H5, H6 и H9, както и кросоувърите HS3 и HS5.

На автомобилното изложение в Париж пък китайската компания обеща на европейците електрическия седан EH7, който по това време се оценяваше на 49 9000 евро. Дължината му е 4980 мм, а междуосието три метра. С едно зареждане на батерията EH7 изминава от 600 до 820 км, в зависимост от капацитета ѝ.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 3 месеца )
    Казваш корейците, ама имаш предвид конкретно южнокорейците. На тях не им праскаха такива мита. Играта на европейските производители беше да купуват батерии и електромотори евтино от Китай, да си сглобяват електричките сами и да ги продават скъпо и прескъпо. Щом това НЕЩО пристига на 50к евро тук с включено мито, познай колко му е себестойността, а се води премиум. По този начин можем да сметнем приблизително каква е и себестойността на "премиум" електричка на европейски производител. Не, мерси!
  • #5
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Преди 20-25 години така говореха и се подигрваха на корейците. Помните ли им колите от 2000-та г какви бяха, какъв пазарен дял имаха и къде са сега?
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Еи ( преди 3 месеца )
    Дам китайски варел за 50 к , трябва да си рядко умен за да ги дадеш за нещо с непроизносимо име дето не струва и 20! Май ще се отложи инвазията ми се струва. А най-хубавото е, че ватните *** дето се кефят на китайщините, нямат кинти за никаква нова кола, а тея които си купуват нови коли, не харесват китайци!
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Инвазия би било ако хората биха се втурнали масово да ги купуват.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 3 месеца )
    поредно браво на китайците! Но и тази няма да си я купя
  • #1
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Стига вече, че не останаха места по пристанища и паркинги да ги складирате