Търсите евтин автомобил от Япония, произведен през първото десетилетие на този век. За съжаление, дори проверени от времето модели имат много слаби места, тъй като ресурсът на част от системите и агрегатите им се оказва по-малък от очакваното. Представяме ви японски 5 компактни модела, които се чупят по-често от останалите.
Пет проблемни компактни модела от Япония (ГАЛЕРИЯ)
Моделът има късмет с електрическата инсталация: наистина сериозните проблеми са рядкост. Понякога предпазителите отказват, конекторите се окисляват, има неизправности в имобилайзера или окабеляването на вратите, но най-често - след 200 000 км.
Основният двигател R18 е надежден, но не е без слаби места. Течовете в уплътненията и капака на разпределителния вал са често срещани. Охлаждащата система изисква внимание, особено радиаторът и вентилаторът. Двигателят е чувствителен към гориво, масло и свещи - неквалифицираната поддръжка бързо ще се превърне в проблем. Но ангренажната верига е издръжлива. Често тя служи толкова дълго, колкото и самият двигател, а това са 300 000 км или дори повече.


1