IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes представи най-големия дисплей в историята

С широчина от близо метър новият MBUX Hyperscreen издига технологията на най-високо ниво

Световната премиера на новия Mercedes GLC с EQ технология (т.е. електрическият GLC) ще се състои на 7 септември, непосредствено преди откриването на автомобилното изложение в Мюнхен. Германският производител обаче реши да подразни публиката, като покаже как изглежда конкурентът на BMW iX3 отвътре. Едно е ясно - по-голям дисплей едва ли е възможен.


MBUX Hyperscreen


Големият конкурент BMW вече разчита на голям 17,9-инчов централен дисплей и друга екранна лента, която се простира, макар и много тънка, през цялата широчина на салона. Сега базираната в Щутгарт компания издига технологията на екраните на своя електрически средноразмерен SUV с още една крачка напред.

Централният елемент в салона новият MBUX Hyperscreen, който „издига интериорното изживяване до безпрецедентно ниво“. „Величествено плаващият“ екран постига това предимно благодарение на невероятно големия си размер. С размер на екрана от 99,3 сантиметра (39,1 инча), той наистина е най-големият екран, инсталиран някога в Mercedes.

Следвайки философия, подобна на тази на електрическия флагман EQS с арматурно табло, изцяло „покрито“ с екрани, новият флагмански инфотейнмънт на германския производител безпроблемно комбинира цифровото табло, мултимедийната система и екрана, посветен на пътника, в един дисплей.


MBUX Hyperscreen


Освен с размера си, големият екран се откроява със своята четливост и ясна дефиниция. Функциите, предлагани от тази нова мултимедийна система, са подобни на тези, които са налице и при други скорошни модели на Mercedes, но всичко е показано по-ясно с най-важните контроли, които винаги са пред очите (като тези на климатика) и частта, предназначена за арматурното табло, която лесно се конфигурира чрез бутоните на спиците на волана. Централната част, където се управлява мултимедийната система, реагира на допир и поема логиката на менютата на мобилния телефон с доста интуитивно оформление.

Частта от дисплея, предназначена за пътника, от друга страна, може автоматично да затъмнява от очите на водача, за да позволи възпроизвеждане на видео по време на шофиране, без да причинява разсейване. И говорейки за разсейване, инженерите на Mercedes обещават, че целият интерфейс е проектиран така, че да поддържа концентрацията на водача висока, особено през нощта.

Като оставим дисплея настрана, кабината на новия Mercedes GLC разполага с нов централен тунел, оборудван с голяма жабка, две поставки за чаши и две подложки за безжично зареждане за смартфони. Нови са и контролите за регулиране на електрическите седалки на панелите на вратите и дизайна на дръжката и високоговорителите.


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Audi sux
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хаха алфи пасти ще ядат
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Колю ( преди 3 месеца )
    Чакаме Алди. Пхааа
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    raiders ( преди 3 месеца )
    Пак забиваме в двете крайности. В Китай продават повече коли от Европа и Саша, дреме им кво правят мерцедес и бмв, имат същото за 20 000$, при богатите евро@^#гей&#^*** е 60 000 иначе още се учат немските 100г. Компании как да направят нещо дето да се продава едновременно тук, в Китай и Северна Америка... ми не става бе.
  • #6
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    китайците от години имат хиперскрийн в автомобилите и немците следват тенденциите на китайския пазар
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не бих го купил, но не мога са не отбележа, че изглежда по-класно от доста неприятния им сегашен Хиперекран.
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Сбогом, Мерцедес! Сбогом, БМВ! Мен, а и много други, ни загубихте като клиенти. Гонете си сриващите се китайски продажби и не слушайте европейски си клиенти. Единствено при Ауди има шанс - новият им интериор до голяма степен връща класическата подредба с вдълбано табло, 1 малък екран по средата и физическо управление на климатика (макар че последното е само на обещание, защото прототипът беше с отделни, но сензорни бутони).
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Йонко ( преди 3 месеца )
    Сега дайте пак технологията на китайците да ви го произвеждат заради по евтината работна ръка и след година две ще го видите подобрен и монтиран в китайски автомобил и много по евтин от европейски,че да си го самоначу**е от зад както ви е най сладко.Да ви е жива и здрава лакомията все така!
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    SF ( преди 3 месеца )
    Има лади без телезор !!! И са по евтини !!!Такава си купи щом не ги харесваш
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Точно това си мислех че му липсва на Мерцедес. Телевизор на таблото. Страшна иновация. Определено си заслужава парите които ще поискат.