fallback

И най-добрите грешат – три японски модела на старо, които носят проблеми

Тези автомобили са много популярни, но покупката им може да се превърне в кошмар

Японските автомобили традиционно се считат за стандарт за надеждност, икономичност и издръжливост. Не всички модели обаче отговарят на очакванията на собствениците. Дори сред популярни марки като Toyota, Honda и Nissan има автомобили, които са се превърнали в истинско разочарование поради чести повреди, високи разходи за ремонт или лоши технически решения.

Изданието SUVNews посочи три японски автомобила, които са получили най-много оплаквания от шофьорите и са включени в рейтингите на ненадеждни модели според Consumer Reports, J.D. Power, и самите собственици.

Три японски модела, които носят проблеми (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На Кашкая само емблемата му е японска иначе си е Рено...:))
  • #15
    Robi ( преди 3 месеца )
    Аутомедия, най долните лъжци и селски ***. Най големите *** са европейските трошки. Пръдливите шваби колко пари ви дават за долните лъжи?
  • #14
    Хфх ( преди 3 месеца )
    Пфф егати скапаните азиатски таралясници. Не знам защо толкова ви вълнуват,аз лично не виждам нищо вълнуващо. Европейските коли са най-добри и до ден днешен. Може би, единствено Тесла поразбърка картите. И не разбирам, радва те да живееш дишайки мръсен въздух ли? Просто няма логика. Всяка промяна е неприятна в началото, но този който се адаптира първи, после е печелившият!
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Щом и Конглокетния не гра мот ник се е из (к) а (к) ал под статията значи има нещо гнило хем в бг граматиката, хем в световното автомобилостроене. Ке-ке-ке
  • #12
    Петърчо! ( преди 3 месеца )
    Петърчо бе, какво означава недовършена горивна система? Във всяка твоя статия е пълно с недомислици!
  • #11
    До #6 ( преди 3 месеца )
    Бил ли си в Китай? Колите с големи двигатели са рядкост, повечето са на европейски марки. Масовите китайски коли са електрически или хибриди с малки мотори, това се купува там. Явно не ги правят такива за да продават на умните европейци, такава е държавната им политика.
  • #10
    До #2 ( преди 3 месеца )
    Стига с твойта конглокенция ве . Много си умен !
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    конглокенцията
  • #8
    До 4 ( преди 3 месеца )
    Какво се правиш на дръж ми шапката, че не знаеш какво е малък двигател. Навсякъде масово са с такива миксери. Сложили миксерчето на голямата кола, надули го с турбота и директно впръскване и хайдеее готово с трици мОнюни да ловиш. Тези моторчета са направени да си изкарат гаранцията и да го хвърляш на *** и да си вземеш нов. Кое е екологично на тази политика. Не е ли по-добре както едно време да си вземеш кола, която да е направена от инженери и да не я сменяш 15-20 г.,защото е здрава.
  • #7
    До #4 ( преди 3 месеца )
    Дженди, Европа ми харесва, но не ми харесват джендърските политики. Вървете да си ги провеждате някъде другаде, а не тук! Въпросните модели, които споменаваш не ги продават в гейропата, познай защо. Защото континента се управлява от извратеняци, като теб. Всеки сам може да прецени каква кола му е по джоба и какви нужди има да я ползва. Въпросните модели са спрени да се продават и човек няма избор. Така ще сане след време и с храние и въглеродния отпечатък,който ни гласят.
fallback
Последни