Неизбежното се случи и Nissan изпрати в историята любимия на много хора. След 18 години производство поколението R35 слиза от конвейера. Около 48 000 бройки от този модел са построени в завода в Точиги от 2007 година насам, като последната е премиум изданието T-Spec в в цвят Midnight Purple, предназначено за клиент в Япония.

От компанията твърдят, че това е временно сбогуване. Главният изпълнителен директор и президент на Nissan - Иван Еспиноса, е категоричен, че Годзила ще възкръсне отново: „На многото фенове на GT-R по целия свят искам да ви кажа, че това не е сбогом на GT-R завинаги, нашата цел е един ден името GT-R да се завърне.“
Следващият коментар на боса обаче дава ясно да се разбере, че R36 няма да пристигне скоро: „Всичко, което мога да поискам, е вашето търпение. Въпреки че нямаме точен план, финализиран днес, GT-R ще се развива и ще се появи отново в бъдеще."

Nissan вече намекна за посоката, в която R36 може да поеме. През 2023 марката показа концепцията Hyper Force и 1341 к.с., твърдотелни батерии и максимална скорост от 320 км/ч. Предстои обаче да видими дали следващият GT-R ще стане изцяло електрически или ще запази мощността на ДВГ още едно поколение.
Засега Nissan има по-големи предизвикателства. Компанията се опитва да се възстанови от тежкото финансово положение, в което е изпаднала. И е ясно, че суперкола като GT-R може да служи за възстановяване на имиджа, но няма да оправи счетоводния баланс. Мерките за съкращаване на разходите предвиждат затваряне на седем фабрики и освобождаване на 20 000 служителите, както и намаляване на сложността на частите със 70% и на платформите от 13 на само 7.

Като се имат предвид тези обстоятелства, е трудно да си представим силно персонализиран, нишов продукт като GT-R да се завърне скоро, въпреки че ръководството на Nissan даде ясно да се разбере, че R36 все още е част от дългосрочния дневен ред.
GT-R R35 е сред най-старите японски автомобили, които все още се произвеждат, въпреки че дори дългата му серия бледнее в сравнение с Land Cruiser 70 Series. Toyota произвежда J70 от 1984, а 41 години по-късно легендарния офроудър все още се продава в Япония, Австралия и Близкия изток.

