fallback

Австралия полудя по модел на Dacia

Цялата квота на Duster за континента е разпродадена още преди дебюта на кросоувъра

Dacia може и да стартира новото си битие като бюджетна марка с фокус върху Източна Европа, но напоследък румънският бранд на Renault завладява все повече нови пазари. Сега към списъка се присъединява и Австралия, където още преди лансирането на Duster дилърите имат повече поръчки, отколкото могат да изпълнят с първоначалните си квоти.                     На най-малкия континент румънският SUV ще се продава под марката Renault. И вече си е спечелил почти култов статут, твърди мениджърът на френската компания за Австралия Глен Сийли, цитиран от CarsGuide. Лимитираните първоначални квоти вече са разпродадени и се очертава доста дълга листа на чакащи за автомобила. "Нашето послание към клиентите е: моля, бъдете търпеливи", призова Сийли, и увери, че преговаря усилено с фабриката да получи по-голяма квота за Австралия от догодина.                      Австралийската версия на Duster обаче се отличава малко от европейската. Там кросоувърът в базовия си вариант се задвижва от познатия 1.3-литров бензинов турбомотор (съвместна разработка на Nissan, Renault и Mercedes) със 150 коня мощност - агрегат, който вече отпадна от европейската гама. Той се комбинира със 7-степенен автомат с двоен съединител. Вариантите със задвижване на четирите колела са с 1.2-литровия турбомотор, който се монтира и в Европа, и са само с ръчни скорости.                        Стартовата цена за Renault Duster в Австралия е 31,990 австралийски долара (около 34 750 лева), и достига до 37,990 долара (41 270 лева).  В България най-базовият Duster струва 38 090 с еднолитров мотор и фабрична газова уредба, но и с доста повече оборудване за безопасност.          

 

fallback
  • #8
    Иванов ( преди 3 месеца )
    Австралийците са по-бедни от нас, явно. Щом мамалигарите им го продават по-евтино. Тука на тая територия всичко е по-скъпо. Най-големите цени, с най-малките заплати. Браво- след 35 години демокрация иневропейско развитие, сме по-зле от времето на ТодормЖивков. Кал да не тъгуваш за анай Тошо?
  • #7
    ostavime ( преди 3 месеца )
    Тука пак се изказват хора, които са се качвали в нова кола, пък било то и Дачия само на някое изложение, като дойдат до София. Хората карат нови коли, Румънците се разсипват от продажби, ние си караме стари *** и се хвалим!!!
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хехе, тоя 3 цилиндров двигател е разработка на Нисан, а? Мазда какво направили не знам, ама на Стелантис и на Форд проблема не са им баш бройката на цилиндрите, а разни технологични новости като маслени бани в ремъци и *** вериги на иначе 4 цилиндрови двигатели. Та не знам, г-да... Ама ние ги разбираме повече нещата от австралийските кенгура, на тях им трябва нова кола да оцеляват и да бачкат, а на Г анчо му треа премиум с ноо цилиндър, за да си чеше комплексите.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Оказва се че Мазда не сбъркаха като решиха да не разработват 3-цилиндрови 0,9л а дори от 2 минаха на 2.2л
  • #4
    Никола ( преди 3 месеца )
    Каква разлика в цените за тука и за аустралия -еееее
  • #3
    Мдаа ( преди 3 месеца )
    Ами, трицилиндровите не стават, факт. Стелантис е пред провал от тези миксери и сега ги заменят с 1.6 четири цилиндъра.
  • #2
    Anordnung ( преди 3 месеца )
    Купуваш Renault, получаваш Dacia с двигател Mercedes/Nissan.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Какво му говорите на Г анчо? Той трицилиндрови косачки да не е *** да купува. Ще си вземе премиума на 500 + k. км. (реални 150 к., с пълна сервизна история) и ще пуска сълзи по съветското автомобилостроене и съдбата на завода Чавдар. Вие ще го занимавате с тия австралийци, евро г е йове и какви ли не. Ае нЕма нужда!
fallback
Последни