IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-здравите кросоувъри от Япония и Германия

При правилно отношение от страна на собствениците си тези модели ще изкарат 500 000 км

Японските кросоувъри често се купуват не за няколко години, а за десетилетия. Същото се отнася и за голяма част от германските модели от тези класове. Първите печелят славата си на „дълголетници“ благодарение на атмосферните си двигатели и опростения дизайн, докато при вторите се залага технологии и високо качество на изработката.

Изданието SUV News събра на едно място 10 модела на японски и германски производители, които при правилно отношение от страна на собственика – най-вече редовна поддръжка и подмяна на увредени части и детайли, ще изкарат 500 000 км, без да се налага основен ремонт.


Най-здравите кросоувъри от Япония и Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 3 месеца )
    Ако ще говорим за спънат двигател виж Тойота Ленд Крузер Прадо 3.0 дизел 163к.с. на 3 тона купе.
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Touareg 2.5 TDI ( преди 3 месеца )
    Кой *** включи Таурег 2.5 тди? 2.5 тди достатъчност мощност и здрав? Това едвам върви, харчи повече от 3.0 тди и чупи скоростни кутии за норматив.
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Туарег, МЛ и Кю7... Ще се ощипя, че сънувам, бълнувам или нещо подобно.
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "без никаква намеса от стракд на мехакици" - велико
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    шак ( преди 3 месеца )
    Кутиите на Туарег и Q7 са супер здрави, стига да се сменя маслото. 2.5 тди също е здрав, стига да се сменя маслото на не повече от 10к км и да се слага само и единствено масло с правилната спецификация - 2.5 и 5.0 дизел искат специално масло и за тях има индивидуална спецификаци.при положение че вече са 20 годишни, трудно да се намери правилно експлоатиран такъв джип.Ланд Круизер 120 3.0 дизел е добър ама дюзите са скапани и са единсвената болка на модела
  • #2
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Интересно как в едната статия ги оплювате, а сега щели да изкарат...колко ви плащат от Горубляне?
  • #1
    24 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Captiva и ML нямат място тук изобщо. Същото се отнася и за 2.5 литровият TDI на Touareg.