fallback

Очаквано, китайското AUDI се оказа доста евтино

Европа може само да мечтае за подобни цени на премиум автомобил

Първият сериен модел на новосъздадената специално за Китай марка AUDI - E5 Sportback, вече е достъпен за поръчка на най-големия пазар в света. Електромобилът е разработен като като част от стратегическото партньорство между германският премиум производител и китайския му партньор SAIC, като специално за производството му е създаден отделен завод във вече съществуващото предприятие SAIC Volkswagen в Антинг (Шанхай).

На първо време около 700 служители ще произвеждат AUDI E5 Sportback. В рамките на следващите две години ще последват още два модела. Производството в Антинг се характеризира с висока степен на автоматизация, модерни технологии, включително машинно обучение за мониторинг на качеството, както и напълно дигитализирано управление на производството.

Четиривратият AUDI E5 Sportback е изцяло електрически модел на с динамични пропорции, мощност до 776 к.с. и пробег от 770 км. Задвижването е задно или на четирите колела (quattro), като ускорението от 0 до 100 км/ч в топ-версията отнема 3,4 секунди. В основата на модела е новата Advanced Digitized Platform (ADP), която дава възможност за цялостна свързаност и цялостни актуализации по въздуха за целия автомобил.

Новото AUDI E5 Sportback се предлага в четири варианта в Китай. Началната цена на версията с батерия със 76 кВт/ч стартира от 29 600 евро, а средният вариант Pioneer Plus (RWD и батерия със 100 кВт/ч) и Pioneer Quattro (AWD, 83 кВт/ч) започва от 33 800 евро.

Флагманът Quattro със задвижване на четирите колела и голяма 100 кВт/ч батерия струва около 40 100 евро. Това означава, че ценовият диапазон на E5 Sportback варира между 29 600 и 40 100 евро.

Европейските клиенти могат само да си мечтаят за подобни цени. В Германия Audi e-tron Q4, което e позиционирано като „достъпен автомобил“ на премиум марката, струва минимум 46 150 евро. Китайското AUDI обаче умишлено е позиционирано така, за да може брандът да си върне пазарния дал на китайския пазар. Износ в Европа на моделите на новата марка не се предвижда.

fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Спокойно ще има подобни коли и в Европа. Дори и в момента можеш да си купиш БМВ i5 на около 1 г и на 15 х км за 50к евро. i4 e по евтино.
  • #4
    Здравей ( преди 3 месеца )
    Аз пък искам да си карам 22 годишната А4 тди ,и да ми пуши отзад. Номерът ми не се вижда от сажди,ама го взех нов внос на 115000 х. км. Китайците ,като им е толкова ъкълът да карат нови коли. Пешо от Перник.
  • #3
    К2К ( преди 3 месеца )
    Идеално грозно! Тъкмо като за китайци и германци!
  • #2
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 месеца )
    ГЕРМАН.+ЕВРО-дизайнерите може само да си мечтаят да постигнат такъв красив външен вид, семпъл прегледен преден панел, изчистен луксозен интериор и най-вече перфектни техн.+моторни хар-ки, перфектна форма целяща най-малко съпротивление и особено здрав надежден мотор с много добри показатели и като цяло ... цялото това съвкупно удоволствие - само за ОК. 70 хилки в лева, колко малко му требе на човек, да е щастлив доволен и тотално задоволен откъм 1 качествена и с прекрасен дизайн машина
  • #1
    ... ( преди 3 месеца )
    Петър Захариев - не благодаря!
fallback
Последни