IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Купувате кола от Германия – ето за какво да внимавате!

Механик предупреди за проблем с автомобилите от най-големия пазар в Европа

На пазара на автомобилите втора употреба е лесно да се намерят превозни средства, които пристигат от Германия, като някои дори вече са пререгистрирани и се предлагат на атрактивни цени. Механик от автомобилен сервиз обаче предупреждава за проблем, който тези автомобили може да имат.


втора употреба


Германският пазар на коли втора ръка е привлекателен за много купувачи основно заради огромното разнообразие от предложения. Това позволява и постигането на по-ниска цена, която е от решаващо значение. Освен това, вкараните от Германия автомобили предлагат по-богато оборудване.

Именно голямото разнообразие и наличност са една от причините за големия интерес, но е добре да се знае, че знае, че тези коли могат да имат проблеми при преминаването на техническия преглед. А той е задължителен, когато става въпрос за внесен от чужбина автомобил.

Един от тези проблеми е „ръжда под боята“, категоричен е механик, цитиран от изданието 20minutos.es. Той посочва, че тя се появява заради многото сол, която се изсипва по пътищата на Германия през зимата. Тя се натрупва по шасито и може да причини сериозен дефект, който да попречи на преминаването на технически преглед.

Освен това превозното средство вече не е „безопасно“, като проблемът засяга не само масовите модели на Volkswagen и Opel, но и автомобили от премиум марки като BMW, Mercedes, Porsche и Audi.


0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 4 месеца )
    Открили са машина на времето! Иначе няма как да са изровили механик, разказващ истории от 1982 година!!!! Германия и сол по пътищата - да има бройки Опел Къдет, преди фейслифта, които помнят това време!
  • #4
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Германия трябва най-много да се внимава с 3 годишните дизели, щото или са били служебни, и Ханс ги е юркал всеки ден от селото си до работа, или са били част от автопарка на Herz или други подобни rent a car компании. От Германия кола само от частно лице, за предпочитане бензин, че не ги карат много заради разхода.
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Пепи Шекера ( преди 4 месеца )
    Ся ази си рекламирам неуДачийката така. *** сипвам сол колко си искам!! Кви са тия дойчлан премиуми 2-ра ръка!?
  • #2
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Мемфис ( преди 4 месеца )
    Петърчо, този механик май е виждал Германия само по сибирската телевизия, както и ти автомобилите, като пишеш с несвързани и нелогични изрази само глупости.
  • #1
    27 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Този "механик" наясно ли е, че в Германия, по улиците от доста години не се пърска със сол зимата.