Шестото поколение на Volkswagen Jetta изглежда солидно, върви добре и е евтино за поддръжка. Това е последната генерация на седана, който се продаваше на европейския пазар, и се ползваше с популярност и в България. Зад добре доказания формат и германската емблема обаче се крият слаби места, за които трябва да знаете преди покупка.
6 проблема при Volkswagen Jetta на старо (ГАЛЕРИЯ):
Двигателите 1.4 TSI преди рестайлинга (122 и 150 к.с.) често са имали повишен разход на масло. Дим от ауспуха при ускорение, нестабилна работа, необходимост от доливане на масло на всеки 1000-2000 км - тези симптоми могат да се появят след 60 000 км.
Какво да се направи
Проблемът е в дизайна на буталата и маслените пръстени, върху които бързо се отлага нагар. Това е типично за двигателите от серията EA111 преди рестайлинг. Само основен ремонт със смяна на буталото помага. За да се забави този момент, е важно да се използва висококачествено масло и да се намалят интервалите за неговата подмяна. След рестайлинга Jetta премина на двигатели от серия EA211, където този проблем не е толкова актуален.


0