IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тези суперколи от 90-те години промениха автомобилния свят

Пет емблематични автомобила с V12, които се превърнаха в икони

През 90-те години на миналия век V12 двигателят не беше просто техническо решение – той се превърна в истински символ на статус и мощ сред суперавтомобилите. Днес такива двигатели почти са изчезнали, но те определиха лицето на най-ярките и желани автомобили от онова време. Нека си припомним пет емблематични модела, на които все още се възхищават феновете на автомобилните технологии.


Пет суперколи от 90-те години (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Навярно не разбираш, но Порше 911 няма нищо общо с автомобилите от статията. Порше е масова марка, направена за пенсионери средна класа или млади хора без семейства и средна класа. По-горе автомобилите са за богаташи. Това им е 5-15-n-ти автомобил. Ползват го, за да идат до клуб или хотел, колкото да ги видят. Нямат идея да ги ползват за пътувания с багаж и семейства. За това си имат лимузини, самолети, хеликоптери...
  • #7
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Например да вземем едно обикновено Порше 911 турбо. То не само че е по бързо от всяка от тези супер коли но и е много по удобно и може да се ползва за ежедневна кола. По обявите има доста такива с навъртени над 250 000 километра. Хората ги карат яко. Докато тези старите спортни коли стоят като музейни експонати. Няма никакъв шанс на Ферари или Ламбо да му навъртиш над 200 000 км. Качеството на изработка е под всякаква критика. Особено интериорите са много зле. Никаква ергономия, никакви екстри
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Интересни са като дизайн. Но са непрактични и не стават за каране. Голямата разлика със съвременните супер коли е че сега ги правят и практични и удобни до толкова че да може и всеки ден я караш дори и на дълги разстояния. Съвременните супер коли са комфортни, возят приятно, имат климатик, навигация поставки за чаши, жабки и багажник където да си сложиш разни неща. Всички нормални екстри с които хората са свикнали. Освен това са по безопасни. Имат въздушни възглавници и системи за стабилност.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Как така "неграмотници", "#2"? - та това е великият гений, прославен ум на автомобилната мисъл и журналистика, този светъл лъч на грамотността Пешко Шугъринчов; той даже не е и чувал - отделно, че го мързи - за възможността на проверката на правописа на програмите... Но то същото и с читателите му: "инжИнер" при #1, "елИктричка" при #4... Образованието отдавна не е ценност, че даже и неграмотниците скачат на бой, когато ги погледнеш изпод вежди заради писанията им... :-(
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всеки, който поне малко се интересува от коли, би избрал F50 пред която и да е еликтричка с мотор като раничка.
  • #3
    4 rate up comment 11 rate down comment
    до 1 ( преди 4 месеца )
    Ти сега и жена ще поискаш. Тотално си отживял.Мястото на тия даратси е в музея. 513 кс. от ве12 4.7 литра Това се вади от една електричка без големи усилия с един ел двг с големината на раничка.
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Абе неграмотници Откъде ви събират бе? "шосеЙен" ? Вярно ли?
  • #1
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Само като погледне човек, кои години са правени е ясно, че още инжинерите са диктували правилата, а не екселаджиите... или разни позеленели кратуни, заради които такива уникални машини ще гледаме само по музеите. Е-феновете, знам че дори "Сандеро" може да ги скъса на спринт, но няма как да ви се обясни, че не всичко се свежда до 0-100.