fallback

Subaru се предаде - направи кросоувър с предно предаване

Компактният Uncharted получи платформа на Toyota и електрическо задвижване

Subaru представи третия си изцяло електрически модел - компактния кросоувър Uncharted. Базиран на платформата e-TNGA на Toyota (на външен вид той повтаря C-HR), електромобилът получава собствено персонализиране на шасито и характерен дизайн.

Основната разлика е появата на версия с предно предаване, която марката не е предлагала от доста време на повечето пазари. Традиционно, колите на японския производител са оборудвани с асиметрична система за задвижване на четирите колела. Базовата модификация Premium FWD е оборудвана с един електромотор с мощност 221 к.с. и обещава пробег от повече от 480 км с едно зареждане. Версиите Sport и GT със задвижване на четирите колела (AWD) вече развиват 338 к.с. и ускоряват до 97 км/ч за 5 секунди - по-бързо от WRX.

Всички версии имат капацитет на батерията от 74,4 kWh и се доставят стандартно с NACS порт за зареждане. Те поддържат пикови скорости на зареждане с постоянен ток от 150 kW, докато е добавено бордово зарядно устройство с мощност 11 kW за удобно домашно зареждане с променлив ток. Subaru отбелязва, че електромобилът включва и система за предварителна подготовка на батерията и че батерията може да се зареди от 10-80 процента за 30 минути. Интериорът е в стила на Toyota - с 14-инчов мултимедиен дисплей, 7-инчово цифрово табло, два модула за безжично зареждане, отопляеми седалки и огледала, както и електрически багажник. По-високите нива на оборудване - камери за съраунд изглед и аудио система Harman Kardon.

Uncharted се превърна в най-компактния електрически модел на Subaru - дълъг е само 4511 мм, но обемът на багажника от 707 литра надвишава този на Crosstrek. На външен вид новият модел на Subaru се отличава със здрави предни и задни брони, както и нови фарове и задни светлини. Клиентите ще могат да поръчат Uncharted с 18- или 20-инчови джанти. Има и нископрофилни релси на покрива. Продажбите на модела ще започнат в началото на 2026, като цените ще станат ясни непосредствено преди това. Очаква се, че те ще стартират от около 35 000 долара.

Още снимки на новия модел - вижте в галерията:

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Субару Е Дачия. Всъщност бих предпочел Дачия пред Субару, защото е също толкова лоша кола, но е на половин цена.
  • #4
    Who Cares ( преди 4 месеца )
    И Субару потегли към Дачия...
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Какво друго да направи компания, която беше безвъзвратно изостанала още преди електрическата ера, а след това, на всичкото отгоре, инатливо отказа да разработва нови ел. технологии, защото бъдещето не било на тях? Че дори Тойотка повери разработката на ел. модели изцяло на китайските си партньори, пък камо ли Субару, които нямат пари да се обръснат, а да не говорим за кадърни инженери?
  • #2
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Тойота държи контролен пакет акции в Субару, а заради дъмпинга на китайците разработването на отделни модели не прави икономически смисъл. Такава е реалността.
  • #1
    РУК ( преди 4 месеца )
    Лично за мен и трите нови модела които представиха днес са разочароващи от към задвижвижване,пробег и време за зареждане. От към маркетингова гледна точка и разширяване кръга от клиенти,може би Uncharted не е лош модел.Времето ще покаже.Кооперацията с Тойота беше успешна за BRZ,но толкова много модели да са копие на Тойота на мен не ми допада.
fallback
Последни