fallback

Защо Mazda с двигател SkyActiv-G е добър избор?

Ето какво трябва да знаете за 1,5-, 2,0 и 2,5-литровите мотори от семейството

Когато повечето производители изкушават шофьорите с турбокомпресори с малък работен шофьорите с турбокомпресори с малък работен обем, Mazda тръгна по свой път. Семейството двигатели SkyActiv-G доказва, че доказаните във временно решения, правилно подобрени, могат да се сравняват и да надминат двигателите с турбокомпресор - както по отношение на производителността, така и по икономичност, както и да ги надминат по отношение на надеждността.

Какво трябва да знаете за 1,5-, 2,0 и 2,5-литровите Mazda SkyActiv-G (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Иво ( преди 4 месеца )
    Имам Канадска 3ка 2021стурбо. Доставя голямо усонолствие при шофиране. Сменил съм обтегач на ревъка което фабричен проблем при всички Мазди.
  • #15
    Иво ( преди 4 месеца )
    Имам Канадска 3ка 2021стурбо. Доставя голямо усонолствие при шофиране. Сменил съм обтегач на ревъка което фабричен проблем при всички Мазди.
  • #14
    Отг> до #3 Лудори ( преди 4 месеца )
    Става дума за Мазда 3, 2014 , 2.0 Sky-G , 120 PS. Имай предвид, както и всички колеги тук, че при Мазда трябва да се прави разлика между моделите предназначени за Европа и тези идващи от Щатите и Канада, които може да намерите на " далавера " в обявите. Тези отвъд океана се правят в завода на Мазда в Мексико и са доста различни. Ще имате проблеми и с частите. Тези за Европа се правят в Япония.
  • #13
    Sensei ( преди 4 месеца )
    Имам 6-ца, купувана от България, от първи собственик, с мотор 2.0 165 к.с. , 2016 г.Взех я на 90 хил, сега е на 145. По тая кола най- големият ми разход са новите джанти 19'. Само смяна масла и филтри всяка година. Ръжда също няма грам. Вътре комфорта и оборудването са на високо ниво. Вярно, не е най- динамичния мотор на света, обаче е абсолютно адекватен, особено предвид все повечето ограничения и глоби по пътищата. Супер безпроблемен автоматик. Изобщо- кола за каране, а не за драми по сервизи.
  • #12
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Стига лъгали, маслото се сменя на 20к.км.165к.с. 2.0л бензин си е ОК отвсякъде еле па за нашите натоварени магистрали!
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На моя 2,5 СтарМоторс изискваше смяна масло на 15 000.
  • #10
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Въобще не се заблуждавайте. Атмосферният ДВГ си е атмосферен. Имах 2,5. 192 к.с., но на макс обороти, т.е. никога. Един 1,5 дизел 150 к.с. го къса и не сваля на 4-та за щяло и нещяло. А това за надеждността е майтап. Почти всеки двигател изкарва 200 хил, което е доста повече от пробега на 99% от българите през живота на колата. А Мазда има брутални, животозасташаващи недостъци и нисък комфорт. Въобще не се занимавайте.
  • #9
    Пешката ( преди 4 месеца )
    Кико,как така ще ти харчи 1 литър масло??? С какво масло я караш? 0-20 ли? Смени на 5w-30 и то някое хубаво и сменяй маслото на 8к км. И как 18г дизелов Пасат я прави за смях? Тоя Пасат без турбо ли е ? Аз на моята 11 годишна вече Мазда 6 2014г на 150к ако ударим чертата ти колко пари си хвърлил по тоя пасат и аз какво съм похарчил по маздата ще те е срам- даже и разхода за гориво да го включим....
  • #8
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Кико, ти кво харчене очакваш от 2.5 еле па градско?! Пари ли да ти връща? Ако искаш агресивна кола купи си БМВ. 1 литър масло между смените е нищо за съвременните двигатели. Ти май искаш BMW M5, ама с разходите като за Тойота. Ми да си беше купил пак Пасат като е толкова добър.
  • #7
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Преди 4 години търсих кола с 2 литров мотор, ръчни скорости, без турбо, без ел. мошенгии. Да е здрава, да изглежда добре и да става и за пазаруване и за семейни пътувания, то ест да не е куц кон. Защото си имам спортна кола - за душата и ни трябваше нещо разумно, но да прави удоволствие. 2022, особено сега, нямаш много избор за ръчка - атмосферен. Купих CX-3 2.0 AWD. Преди това имахме 6 GG 2.2. За мен Мазда е единственият избор за НЕ луксозен семеен автомобил. В бъдещето виждам една Miatа...
fallback
Последни