Eдна от най-ярките легенди в света на офроуда е съвсем близо до завръщане на пазара, показват тези шпионски кадри, разпространени от AutoWeek и Autoevolution. Покритият с камуфлаж тестов автомобил на тях е всъщност бъдещото ново Mitsubishi Pajero. Популярният и в България всъдеход бе спрян преди няколко години заради новите стандарти за емисиите и цялостния отлив на купувачи от сериозния офроуд сегмент.

От папарашките снимки може да се намери известно сходство, особено в светлините, с представения преди две години концептуален модел XFC. Други наблюдатели откриват близост с пикапа L200, който междувременно също изчезна от Европа. А според някои издания става дума за следващата версия на по-компактния Pajero Sport.

Все още няма и никаква информация дали подготвяният нов модел ще стигне до европейските пазари. В хода на преструктурирането на алианса Renaul-Nissan, Mitsubishi бе обявила оттеглянето си от европейския пазар, но впоследствие размисли. Компанията вече предлага в Европа новите Colt и ASX - на практика Renault Clio и Captur със сменена емблема.

В България официалният вносител на марката предлага на сайта си Colt и хибриден Outlander, но продажбите, меко казано, не вървят - справката на Automedia.bg за регистрациите на нови автомобили в МВР показва нула регистрирани нови Mitsubishi за първите шест месеца на годината.
От армията до Дакар - историята на Pajero (ГАЛЕРИЯ):
Далечният прародител на всъдехода е този прототип на пътнически автомобил, създаден от Mitsubishi Heavy Industries през 1934 за нуждите на японската имперска армия. Това е първият японски седан с 4х4 задвижване. Сглобени са четири бройки и се работи върху пети, с експерименталния 6.7-литров инжекционен дизел 445AD. През 1937 обаче проектът е прекратен и правителството поръчва на компанията да се фокусира върху камионите.


0