fallback

Изцяло новата Mazda CX-5: По-голяма и без бутони

Първата голяма промяна за бестселъра от десетилетие насам носи и хибридно задвижване като опция

Въпреки актуалния успех на модели като СX-60 и CX-80, именно CX-5 си остава най-важният модел на Mazda и дава лъвския пай от приходите. Сега кросоувърът получава изцяло ново поколение - първата голяма промяна за него след десетилетие на плавна еволюция.                               Въпреки че може да изглежда познато на пръв поглед, Mazda CX-5 2026 е изцяло нова от нулата. Междуосието ѝ е с със 7.5 см по-дълго от досега, а цялостната дължина е пораснала с цяла педя до почти 4.69 метра. Това я доближава до размерите на Honda CR-V и Nissan X-Trail.                   Ключовите факти за новата Mazda CX-5 (ГАЛЕРИЯ):

          

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не ти говоря, че го е нямало на автосалона. Ти си мислиш, че те продават само едната бройка, която беше там? Продава се по ценова листа. Друг двигател в този момент не се предлагаше. Имаше и други ключови недостатъци. Един от най-малките багажници в сегмента и липса на отвор за дълги предмети или падаща средна част на седалката. Не мога да разбера как въобще продават уж практичен модел, на който му липсва всякаква практичност.
  • #16
    анонимен ( преди 4 месеца )
    13-ти, дизеловия беше 120 коня, предлгаше се и бензинов 2 литра 155 коня. Това, че го е нямало на автосалона не означава, че не се е предлагал от дилърите.
  • #15
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Покриването на Евро 7 не е трудно за отделен двигател. На пазара има 3-литрови, 3,6 литрови, 4-литрови, които го покриват. Трудното е КОМПАНИЯТА да го покрие като средна стойност на СО2 за всички продадени коли, които за 2025 са 93,6 г. Този двигател, дори след орязването, е на 168-169 за AWD (не мога да ти кажа защо дават две числа). Т.е. почти за всяка СХ5 ще трябва да продават по една Мазда 6е с 0 г, което ти е ясно, че няма как да стане
  • #14
    Мхм ( преди 4 месеца )
    и как рочно ще покрият европейските норми с тоя 2.5
  • #13
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не бъркам. СРВ беше. Но може и да е бил 120 к.с. Отидох на автосалона през 2016 и това беше ЕДИНСТВЕНИЯТ двигател, с който се предлагаше в България. Много бързо си тръгнах от щанда им.
  • #12
    анонимен ( преди 4 месеца )
    11-ти, май нещо бъркаш CR-V с HR-V? CR-V 130 к.с. никога не е имало - първо поколение има един 128 коня, после четвърто дизела 1,6 беше 120, всичко друго е от 140 нагоре! При 'харвито" второ поколение има бензин 1,5 атмосферен 130 коня и дизела 1.6-120.
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Едно е сигурно - ще купя средноразмерен кросоувър със само 141 к.с., ама друг път. Хонда още преди години като оставиха само един астматик 130 к.с. на CR-V, продажбите им в Европа почти изчезнаха.
  • #10
    112 ( преди 4 месеца )
    Дизайнът е добър но не се научиха .... отиват натам от където VW се връщат. Клиентите искат бутони и липсата им за мен е огромен минус.
  • #9
    Божинката ( преди 4 месеца )
    Тя новата мазда е като старата, само че нова.
  • #8
    @6 ( преди 4 месеца )
    И един мармот...
fallback
Последни