IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вижте новата суперкола на Maserati

2.9 секунди от 0 до 100 км/ч, 210 коня литрова мощност и карбонова конструкция: това е наследникът на MC20

Maserati представи новото си поколение суперавтомобили, нарeчени MCPURA, при откриването на тазгодишния Фестивал на скоростта в Гудууд. MC Pura е на практика наследникът на досегашното МС20, дебютирало през 2020, и също като него идва в два варианта - Coupe с твърд покрив и кабриолет Cielo.
   
      
Maserati MC Pura, Санто Фичили, Мазерати
Шефът на Maserati Санто Фичили представи предпремиерно MC Pura за избрани световни медии, сред които и Automedia.bg
  
      
Имаше предположения, че новият модел ще се нарича MC25 или MC40, но накрая италианците са изпрали името заради корена Pura - чиста. Премиерата в Гудууд идва точно на 100-ата годишнина от момента, в който Марио Мазерати е създал легендарното лого на компанията с тризъбеца на бог Нептун. 
  
        
Най-важните факти за MC Pura (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    При състезателните коли могат да си позволят да ги олекотяват на макс защото там аеродинамиката е съвсем различна. Ползват се спойлери които създават голяма притискаща сила при висока скорост. Също и специални лепкави гуми. И вътре пилотите са защитени от клетка и карат с каски и специално облекло. Неща които не са приложим за уличен автомобил. Затова уличните автомобили ги правят по тежки и солидни от гледна точка на безопасността. Не за друго. Високото тегло се компенсира с мощност и спирачки
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    тежест и притискателна сила са различни термини в автоиндустрията колкото по тежък толкова по високо е съотношението тегло мощност също така високото тегло се отразява на спирачния път както и на странично ускорение
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    До 2 - Ха ха ха - колкото по-тежка - толкова по-добре викаш. SF90 е 1570 суха и е хибрид и е V8, а тези ще е колкото нея. McLaren Senna е 1374 кърб - *** и им кажи да сложат малко тежести, че ти е лека
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Koenigsegg Regera - 1590 кг. Bugatti Chiron 1,995 кг. Вие да не мисличе че инженерите които ги проектират тия супер коли не знаят какво правят?
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Добрите спортни коли имат тегло за по добро сцепление и безопасност. Това не е състезателен автомобил да го олекотяваш. Трябва да има тегло иначе клиентите ще се изпотрепят. Навремето като ги правеха много леки бяха неуправляеми. Сега всички спортни коли са тежки. Ferrari SF90 колко тежи? 1704 кг. McLaren P1 - 1490kg.
  • #1
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Друг Гост ( преди 5 месеца )
    Не знам Мазерати как успяват да направят колата толкова тежка. V6, карбон, сравнително компактен размер (4,67) и пак ще е над 1500кг и то суха