IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първият Mercedes Mythos вече си има цена

Някои опции за ексклузивния модел се плащат отделно

Mercedes навлезе в изключително ексклузивна ниша на автомобилния пазар, като целта на марката е да се противопостави не само на традиционни конкуренти като BMW, но и на Rolls-Royce, предлагайки лукс от най-висок клас. За целта германците създадоха бранда Mythos, предназначен за отбрани клиенти от различни места по света.


Mercedes Mythos


Със сигурност тези специални автомобили скоро ще бъдат видени в Дубай, Сингапур или Монако, но всички те ще бъдат в една бройка. Това се отнася и за първата кола от серията - Mercedes-AMG PureSpeed, който привлече внимание с липсата на предно стъкло и на покрив. В същото време има специална греда за подсилване на структурата на купето - елемент, наследен от технологията за безопасност във Формула 1, който защитава двама пътници.

Седалките са спортни, разработени от AMG Performance, и проектирани да осигуряват максимална опора за тялото, особено при завиване с висока скорост, създавайки усещането, че се намирате в състезателен автомобил. Арматурното табло е по-обикновено, като повтаря това на AMG SL или Mercedes-AMG GT Coupé, с тъч-скрийн на централната конзола под регулируем ъгъл.


Mercedes Mythos


Под капака е разположен добре познат AMG двигател - 4.0-литровият битурбо V8, който произвеждай максимална мощност от 585 к.с. И той ще бъде поставен на всички модели от серията, чийто брой е 250.

Това, което Mercedes досега не съобщаваше, е цената. Всеки екземпляр на AMG PureSpeed струва 922 000 евро. Производителят твърди, че е „създаден за колекционери и лоялни клиенти на AMG“, като те ще получат възможност за покупката на някои допълнителни опции. Сред тях, например, са специални каски за водача и пасажера до него, които ще бъдат изработени по поръчка и ще струват няколко десетки хиляди евро.

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    Тука нейде прочетох и останах бая ШОКиран и втрещен, че широко фаленият флагман на еМ-Бе4ките - AMG X и производните му - дето били стрували къмто 2,5 милки всеки, били имали ... само 50 хиляди км живот... да му се чуеш и маеш на будалата фърлил излишно и напраздно толкова много ка-мъни за такъф ламаринен боклюк от ГЕРМАН?!?
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 месеца )
    И така, поредното НЕдоразумение - рожба на ограничената и вече бая рудиментирала ГЕРМАН.тех.мисъл ще мърсува по Майката 3емя и ще замърсява бая Природата плюс ОКолната ни среда, но ... с/у 1 милки само... Ще зема да вметна само: Къде ли виждат шириоко пропагандирания прословут лЮКС, се питам Ази?!? Щото у туй - ТЯСНОто и ограничено пространство за драйвъра+пасаджера не виждам как това може да се случи
  • #1
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Докъде стигнахме ( преди 4 месеца )
    Произвеждат се с едно и също шаси ненормално скъпи,и в същото време супер грозни автомобили.По-жалкото е ,че се напълни с посредствени хора,които разполагат незнайно откъде с много пари ,и са готови да ги похарчат за такава ламарина,или пластмаса ,вместо да ги инвестират в някой талантлив човек,или да ги похарчат разумно за нещо стойностно !