За да стане един автомобил колекционерска класика, той трябва да отговаря на три условия: да е вълнуващ, да има интересна история и да е относително рядък. Колкото и да им се иска на разни оптимисти, предлагащи ВАЗ 2105 за по 15,000 евро, автомобилите от Толиати не отговарят на нито едно от тези условия.

Но има и една "Лада", която тормози съня на колекционерите в Западна Европа, и за която спокойно може да се вземе петцифрена сума в евро. Това е най-необикновеният и най-редкият автомобил, произвеждан от заводите на ВАЗ. И всъщност не е точно "Лада". Нека ви разкажем неговата история.
Историята на Bohse Eurostar (ГАЛЕРИЯ):
Производството продължава чак до 1992 и приключва след около 230 сглобени бройки - дори и в Bohse не знаят вече точната цифра. Като цяло търсенето е разочароващо и Bohse преминава към следващия си проект - Bohse Safari, което е кабрио версия на Lada Samara. От нея са направени към 2,000 екземпляра, продавани на цена от 7,000 западногермански марки - доста изгодно.


0