fallback

От какво страда Toyota Land Cruiser Prado на старо

Въпреки отличната си репутация, четвъртото поколение на всъдехода също има слаби страни

Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.

Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Land Cruiser ако не беше най-здравият СУВ на планетата нямаше само той да се ползва в пустинята и в планините и горите. В пустинята никой не влиза с друг СУВ различен от Тойота Ланд Крюзер или Тойота Хайлукс. Това е най-добрият СУВ в света.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Този автомобил е абсолютен кееннееффф. Изостанало, чупливо чуччело. Тежък, ръждясващ, шумен, неспиращ, чуплив. Всички други приказки са фенски мокри мечти. Никоган е съм виждал други клиенти с толкова ниски очаквания към автомобила си и толкова неспособни да си признават дефектите и повредите.
  • #6
    Хм... ( преди 5 месеца )
    Това е един голям куфар, който нито има динамима, нито се отличава с комфорт. Става за земеделци и хора, на които се налага да карат извън асфалт. Иначе си е мазохизъм.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За трилитровия дизел, пробиват бутала, защото инжекторът се е запушил,"пикае" и не е поддържана колата. Когато се кара с неизправни инжектори дизелът пробива бутало. но предполагам и много е тракал преди да успее да счупи бутало.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Какво означава слаба боя??? Ама ако камъче удари боята и може да има корозия, е то е ясно, каквато и боя да се сложи удари ли силно по-голямо камъче ще я свали и може да свали и грунда отдолу, да оголи ламарината и да предизвика корозия, това се отнася за всяка кола, но при СУВ е по-изразено ,защото се кара по пресечен терен по-често отколкото други коли.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    какво означава слаби спирачки, нито една повреда по спирачките не е посочена, защото няма такива. При каране по пресечен терен и неподдържана кола буталата в спирачния апарат можел да заседне и апарата. Е то не е ли ясно, затова се изисква елементарна поддръжка, все пак е СУВ.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това са пресилени неща. Винаги се дават по-малко км. за ремонт, защото може би се преценява заводския допуск. В реалния живот ното двигател се отваря преди 400-500 000км. за евентуални клапани, а не за основен ремонт, тук е написано основен ремонт, но в обяснението става ясно,че не еосновен ремонт,а подмяна на хидравлични компенсатори. Пневматичното окачване не е повреда, а замърсяване от терените, по които се кара, обяснено е, но е написано за повреда
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Е то излиза че ленд круизера е не по здрав от обикновенно пежо.
fallback
Последни