fallback

От какво страда Toyota Land Cruiser Prado на старо

Въпреки отличната си репутация, четвъртото поколение на всъдехода също има слаби страни

Toyota Land Cruiser Prado се ползва с много голям авторитет и репутация на всички световни пазари. Което не е изненадващо, защото всъдеходът наистина може много. Разбира се, има и слаби места. В галерията ви представяме шестте най-често срещащи се технически проблеми на четвъртото поколение - Land Cruiser Prado 150, произвеждащо се от 2009 до 2023 година, които могат да докарат главоболия на собствениците на емблематичния SUV.

Шест проблема на Land Cruiser Prado на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Стоян ( преди 4 месеца )
    Това трябва да се подменя по-често, онова да се ремонтира , ало Тайота купуваме си коли да се возим и да ни вършат работа а не да висят в сервизите!
  • #17
    Хм... ( преди 5 месеца )
    Нещо бъркаме комфортно и меко возене. Мекото не винаги е комфортно, даже се превръща в дискомфорт при по-динамично шофиране. Никой не отрича възможностите на ЛК извън пътя, невероятна кола! Но *** асфалт има много други, които го превъзхождат многократно, при това и на сходна цена (ЛК е неоправдано скъп).
  • #16
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Общо Общо взето още по-комфортно окачване предоставя Lexus GX, но той е и по-скъп, но Ланд Крюзер дори с пружини вози много меко и комфортно, камо ли с опционалното въздушно окачване. Разни аудита,бмв-та возят твърдо и некомфортно, те не могат да си позволят да возят меко като ланд Крюзер,защото са шосейни коли. Всички американски коли от 80-те и 90-те возят многократно по-комфортно от сегашните и предишните аудита и бмвт-а, мерцедеси, но са по-нестабилни в завои. Но там са такива шосетата
  • #15
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не знам колко си психически уравновесен, но глупстите които пишеш наистина са детски. ЛК е СУВ, мерцедеси,бмвта,аудита нямат конглокент, те са паркетни повдигнати леки коли. Ленд Ровър е конглокент, но качествата им се показват от предпочитанието да се купува и ползва само Ланд Крюзер по най-тежки терени и в пустинята. ЛК вози комфортно, как може да сравниш друсащия Пасат с комфортно возещия Ланд Крюзер. Та Пасат е като Голф сравнен с возията на Ленд Крюзера.
  • #14
    до 11 ( преди 5 месеца )
    Комфортно окачване имат мерцедеси, бмвта, аудита и ЛР, защото предлагат едновременно мекота и стабилност, както и приятно управление (като за СУВ). Затова и се продават много повече от недоразумението ЛК, което се кара основно от градски меки китки, които обичат да се преструват на мъже.
  • #13
    до 11 ( преди 5 месеца )
    Едно е меко, друго е комфортно. ЛК има меко окачване, което е необходимо за офроуд, но толкова. Колата не е комфортна (макар че не е толкова зле колкото други модели на Тойотка). Един Пасат има по-твърдо окачване, но е по-комфортен, защото не подхвърля и има много по-спокойно и равномерно движение. При ЛК можеш само да кажеш, че дупките не се усещат толкова върху тялото, но това е узцяло функция на възтежкото окачване и рама и важи за ВСИЧКИ такива коли. Няма нищо общо с качествено окачване.
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    За да повреди бутало инжекторите трябва да са износени и да не разпръскват коректно.
  • #11
    До 6 ( преди 5 месеца )
    Ти никога не си се возил в Ланд Крюзер - именно комфортът му е основна предимство - вози изключително комфортно и меко. С това признаваш,че говориш без да си се качвал в тази фантастична и комфортна машина А и никой СУВ не се отличава с динамика, за това се правят леки автомобили. Ролята на СУВ е именно пресечения терен и така се изработва от производителя умишлено,а не защото не могат да направят динамичен СУВ, Това е просто безсмислица, защото практически не е необходимо.
  • #10
    до 9 ( преди 5 месеца )
    Хахахохохахасссссахаха!
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    При това е един от най-красивите истински СУВ-та
fallback
Последни