fallback

Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво

Тези модели спестяват много пари на собствениците

В епоха, в която енергийната ефективност и екологичната устойчивост са в основата на избора на мобилност, хибридните автомобили представляват баланс между производителност и спестяване. Така нареченият пълен хибриден автомобил (HEV, хибридно електрическо превозно средство) използва двигател с вътрешно горене (почти винаги бензинов), комбиниран с един или повече електрически двигатели, захранвани от батерия.

За разлика от меките хибриди, пълните хибриди могат да пътуват в изцяло електрически режим на къси разстояния и с ниска скорост, без да е необходимо външно зареждане. Двата двигателя - термичен и електрически, могат да работят отделно или в синергия, за да осигурят сцепление на автомобила, като по този начин позволяват икономия на гориво.

Но кои са най-икономичните пълни хибридни модели, предлагани на пазара? Ето селекция, базирана на средната консумация, декларирана от производителя, която включва предимно японски и корейски модели. Всъщност, с изключение на Renault Group, за момента европейските марки пренебрегват напълно хибридните двигатели, като обикновено предпочитат меки или plug-in хибриди.

Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    До 2 ( преди 5 месеца )
    Не си ли съгласен? Ако изказването ми ти се струва преувеличение или заяждане, просто попитай някой собственик на хибрид колко му харчи при 140 150 километра в час по магистралата?
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Много пъти е дъвкана тази тема и на всички е ясно, че такъв каталожен разход в реални условия не се постига. Нито градско нито извън (освеню, ако не се кара до / около 100. От 120-30 нагоре, е-мотора е само спомагателен при ускорение
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това го гори градско, където не се въртят много километри. Но като тръгнеш към морето, този разход е верен, само ако го умножиш по две. 7-8/ 100.
fallback
Последни