fallback

Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво

Тези модели спестяват много пари на собствениците

В епоха, в която енергийната ефективност и екологичната устойчивост са в основата на избора на мобилност, хибридните автомобили представляват баланс между производителност и спестяване. Така нареченият пълен хибриден автомобил (HEV, хибридно електрическо превозно средство) използва двигател с вътрешно горене (почти винаги бензинов), комбиниран с един или повече електрически двигатели, захранвани от батерия.

За разлика от меките хибриди, пълните хибриди могат да пътуват в изцяло електрически режим на къси разстояния и с ниска скорост, без да е необходимо външно зареждане. Двата двигателя - термичен и електрически, могат да работят отделно или в синергия, за да осигурят сцепление на автомобила, като по този начин позволяват икономия на гориво.

Но кои са най-икономичните пълни хибридни модели, предлагани на пазара? Ето селекция, базирана на средната консумация, декларирана от производителя, която включва предимно японски и корейски модели. Всъщност, с изключение на Renault Group, за момента европейските марки пренебрегват напълно хибридните двигатели, като обикновено предпочитат меки или plug-in хибриди.

Чистите хибриди с най-нисък разход на гориво (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Хибрида е сложна фантасмагория , ни рак ни щука. На 300.000 км вече за моргата. Добрия дизел на 300.000 е вече разработен и в стихията си. Хибрид на междуградско да гори 4/100 - няма такова животно
  • #12
    ДО: 5 ( преди 5 месеца )
    преведи си го ако е нужно: The maximum speed you can sustain in EV Mode (when you press the EV button) on a Toyota Corolla Hybrid is around 25
  • #11
    На дедо ви бабиния ( преди 5 месеца )
    Каращ Хибрид на Тойо ( преди 2 часа )до анонимници 1 и 2 - и до морето да карам по магистрала, и в планината до Смолян, разхода все се върти около 5л/100. Е колата е малко по-голяма и 4х4.Вече 26 години няма кой да бие на ефективност и експлоатационни разходи PSD & E-CVT. Всичко друго, което не ползва тази технология е еднодневка с DCT/DSQ, стартер, ремъци ... абе някаква сглобка ***Посмалиманго, преди 26 години нямаше ЦВТ, да не говорим за еЦВТ.
  • #10
    Каращ Хибрид на Тойо ( преди 5 месеца )
    До 90т 25 години с първия Приус бензинките харчат под 5. Ама няма ремъци, шайби, турбо, ДПФ, стартер, алтенатор, подгревни свещи и куп простотии за сервизиране. И Вие ми цитирате малка колица дизелче, което като сваля седалките влиза в багажника на 2000 кубиковия ми SUV, който харчи 5/100 бензин и няма какво да му се сервизира. А, и пали заимата при -30 ;)А дизеловия ми автомобил вече не го карам, предпочитам си хибрида.И кое точно дизелче градско харчи 4/100. Тия ги говорете на някой друг
  • #9
    До 8 ( преди 5 месеца )
    От 20-30 години, дизелите харчат 4 на 100
  • #8
    Каращ Хибрид на Тойо ( преди 5 месеца )
    до анонимници 1 и 2 - и до морето да карам по магистрала, и в планината до Смолян, разхода все се върти около 5л/100. Е колата е малко по-голяма и 4х4.Вече 26 години няма кой да бие на ефективност и експлоатационни разходи PSD & E-CVT. Всичко друго, което не ползва тази технология е еднодневка с DCT/DSQ, стартер, ремъци ... абе някаква сглобка
  • #7
    До 6 ( преди 5 месеца )
    5,5 литра на 100 при средна скорост 140 км в час реална 130-150! Убеден ли си, че за такива скорости говориш?
  • #6
    Хибридният ( преди 5 месеца )
    И аз с Корола хибрид - градско 3.5, на магистрала 5-5.5, според трафика. Зимата +0.5.
  • #5
    До всички. ( преди 5 месеца )
    От скоро имам хибрид. Чисто нова тойота Корола комби. Записания разход в статията не само е верен, ами дори реалният е по нисък. Колата я карам ежедневно по около 140 км магистрала, и отделни градско. Новите поколения хибриди използват електромотора винаги когато е възможно, случва се да се движи със 130 само на ток. Разхода който ми дава на табло, а и засечено пълно-пълно на колонка е 4,3 л/100. Също така си върви съвсем нормално.За момента съм меко казано очарован от хибрида.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Еми, така де то хибрида е батерия за градско и двигател за магистрала
fallback
Последни