Държавната платформа China Automobile Quality Association съставила класация на най-малко проблемните хибриди, като тя е направено според оплакванията, получени от собствениците. Бройката жалби се преобразува в наказателни точки, така че колкото по-малко точки има даден, толкова по-високо място в класацията заема.
Оценено е качеството на 95 автомобила, представени в Китай, като средната им оценка за качество е 187 точки. На първо място се класира седанът Mazda EZ-6 (на снимката), произвеждан от китайската компания Changan, който събра 144 точки. Този модел е разработен на модулната платформа EPA1, която се използва за моделите от марката Deepal. Строго погледнато, седанът технически е много подобен на Deepal L07, като е предназначен изцяло за китайския пазар.
Второто място в рейтинга е за кросоувъра GAC ES9 (145 точки), а на трето се нарежда Tank 300 Hi4-T. Големият SUV, изграден на рамна конструкция, получи 146 точки. Място в първата петица намира два модела на марката Voyah - седанът Free (151 точки) и миниванът Dream (152 точки), а също така Dongfeng Honda Inspire PHEV и Volvo XC60 PHEV (152 точки).
В Топ 10 се нареждат още GAC Honda CR-V (153), Landian E5 (155), Aito M5 (159), GAC E9 и GAC Honda Accord PHEV (161), както и SAIC Volkswagen Tiguan L PHEV (162).
Последните места в класирането заемат JAC Refine RF8 PHEV (237), Forthing Xinghai V9 (246, на втората снимка) и Maxus Mifa 7 (257), от които има най-много оплаквания и съответно резултатът им е най-лош.