Audi A3 от третото поколение (8V) е стилен и технологично напреднал автомобил. Но, уви, зад премиум имиджа му се крият типични болежки: разход на масло, капризни роботизирани скоростни кутии, повреди на турбините и проблеми със задвижването на всички колела. Представяме ви основните неизправности на поколението, произвеждащо се от 2012 до 2020 година, както и как да ги отстраните.
Шест проблема на Audi A3 (8V) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
Основният проблем е в износването на фрикционните дискове на съединителя. Продуктите от тяхното разрушаване попадат в маслото и бързо деактивират помпата, която е лишена от филтър. Това води до повреда на самата помпа, което изисква подмяна, а това не е евтино. За да се удължи животът на съединителя, се препоръчва редовно да се сменя трансмисионното масло и да се избягва агресивен стил на шофиране.
Основният проблем е в износването на фрикционните дискове на съединителя. Продуктите от тяхното разрушаване попадат в маслото и бързо деактивират помпата, която е лишена от филтър. Това води до повреда на самата помпа, което изисква подмяна, а това не е евтино. За да се удължи животът на съединителя, се препоръчва редовно да се сменя трансмисионното масло и да се избягва агресивен стил на шофиране.


0