Audi A3 от третото поколение (8V) е стилен и технологично напреднал автомобил. Но, уви, зад премиум имиджа му се крият типични болежки: разход на масло, капризни роботизирани скоростни кутии, повреди на турбините и проблеми със задвижването на всички колела. Представяме ви основните неизправности на поколението, произвеждащо се от 2012 до 2020 година, както и как да ги отстраните.
Шест проблема на Audi A3 (8V) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
Дисковете постепенно се износват поради резки потегляния и често шофиране в задръстване. Идва момент, в който управляващият блок вече не може да компенсира това, така че скоростната кутия започва да се запъва и да проточва времето между предавките. Има само едно решение: смяна на съединителя с последваща адаптация. Важно е да не се отлага, тъй като това води до прегряване и увеличено натоварване на мехатроника.
Дисковете постепенно се износват поради резки потегляния и често шофиране в задръстване. Идва момент, в който управляващият блок вече не може да компенсира това, така че скоростната кутия започва да се запъва и да проточва времето между предавките. Има само едно решение: смяна на съединителя с последваща адаптация. Важно е да не се отлага, тъй като това води до прегряване и увеличено натоварване на мехатроника.


0