Audi A3 от третото поколение (8V) е стилен и технологично напреднал автомобил. Но, уви, зад премиум имиджа му се крият типични болежки: разход на масло, капризни роботизирани скоростни кутии, повреди на турбините и проблеми със задвижването на всички колела. Представяме ви основните неизправности на поколението, произвеждащо се от 2012 до 2020 година, както и как да ги отстраните.
Шест проблема на Audi A3 (8V) на старо (ГАЛЕРИЯ):
Какво да се направи
Виновник е хидравличният блок (мехатроник), който е отговорен за избора на предавка. В 6-степенна скоростна кутия това най-често се свързва с електромагнитни клапани, а в 7-степенната роботизирана - с прегряване или вътрешни течове под налягане. Понякога актуализацията на фърмуера и почистването на блока помагат, но най-често се налага подмяна на мехатроника. За да се удължи животът на роботизираната скоростна кутия е важно да се следи изправността на охлаждането ѝ.
Виновник е хидравличният блок (мехатроник), който е отговорен за избора на предавка. В 6-степенна скоростна кутия това най-често се свързва с електромагнитни клапани, а в 7-степенната роботизирана - с прегряване или вътрешни течове под налягане. Понякога актуализацията на фърмуера и почистването на блока помагат, но най-често се налага подмяна на мехатроника. За да се удължи животът на роботизираната скоростна кутия е важно да се следи изправността на охлаждането ѝ.


0