Toyota подготви две специални финални версии на GR Supra. Те ще бъдат пуснати в лимитирани серии и ще са достъпни на японския и европейския пазар. Първата получи префикса A90 Final Edition в името си, а втората - Lightweight Evo. Тиражът им е 300 бройки и те ще бъдат истински "прощален акорд" за емблематичния модел.
GR Supra Lightweight Evo трябва да отбележи последната година на модела на пазара. Автомобилът има пренастроено окачване и адаптивни амортисьори, както и с допълнителна подпора на каросерията. Ъгълът на наклон на колелата е подобрен, което осигурява по-добро сцепление в завоите. Моделът разполага и с нов спойлер от въглеродни влакна и различни вентилационни отвори на предните калници. За визуалната агресия допринасят 19-инчовите ковани алуминиеви джанти в матово черно, обути в гуми Michelin Pilot Super Sport.
Интериорът на това специално издание е завършен в черна алкантара с червени шевове. Има и съответстващи предпазни колани и спортни акценти. Технически обаче, версията Lightweight Evo не се различава от стандартната GR Supra. Тя е оборудвана с 3-литров шестцилиндров турбо двигател с мощност 340 к.с., който работи в тандем с ръчна скоростна кутия.
Версията GR Supra A90 Final Edition е много по-интересна. Тя е оборудвана с обновен 3-литров шестцилиндров турбо двигател от BMW Z4, който развива 429 к.с. и 570 Нм, което е с 94 к.с. и 70 Нм повече от стандартната GR Supra. Тези цифри са постигнати чрез инсталиране на преконфигурирани елементи на управлението на двигателя, каталитичен конвертор с ниско обратно налягане и нов въздухозаборник.
Автомобилът е оборудван с подобрено охлаждане и подобрен активен диференциал, титаниева изпускателна система Akrapovic и окачване с регулируеми амортисьори. Шасито също е преконфигурирано, а ъгълът на наклон на колелата е увеличен за по-добро управление. Final Edition се движи върху 19-инчови джанти, обути в гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.
Имаше и някои външни промени. GR Supra A90 Final Edition получи редица елементи от каросерията от въглеродни влакна, а именно вентилиран преден капак, заден спойлер, преден сплитер и ауспуси. Интериорът разполага с чифт карбонови седалки тип Recaro Podium CF. Тази на водача е покрита с червена алкантара, а на пътника е черна. Предпазните колани също са червени. Като акценти са използвани вложки от въглеродни влакна.
Още снимки на двата модела - вижте в галерията: