IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-свирепата Toyota Corolla идва в Европа

Японците местят производството на GR във Великобритания

Toyota продължава активно да развива гамата си, като пуска не само нови модели, но и стъпва на различни пазари. Само преди дни японската компанията представи шестото поколение на RAV4, който играе основна роля за продажбите в Европа. А сега става ясно, че най-големият производител в света ще предложи на клиентите си още един много интересен автомобил - GR Corolla.


Toyota GR Corolla


Според последните информации японската марка ще премести производството на хот-хеча в завода си в Бърнастън (Великобритания). В момента моделът се сглобява в завода Motomachi в Япония, като оттам излизат и екземплярите, предназначени за пазара в САЩ. Търсенето на най-мощната серията Corolla обаче е огромно, което води до сериозно забавяне на доставките до клиентите. А Toyota не иска това да се случва с нито един модел и на нито един пазар от тези, на които присъства.

Факт е, че GR Corolla не е един от автомобилите с голям тираж, което е нормално с оглед на цената му (тя е два пъти по-висока от този на стандартния модел). През миналата година марката продаде над 8000 бройки в САЩ и това я кара да търси ново място за производство.

В същото време фабриката в Бърнастън работи доста под оптималния си обем, така че в Toyota искат да се възползват от потенциала на съоръжението. За целта компанията е инвестирала 50 млн евро в специфична производствена линия за GR Corolla, тъй като процесът на сглобяване на модела е по-дълъг. В същото време обаче и маржът от продажбите е много по-висок.

Засега няма официално съобщение от Toyota, но преместването на производството в Европа би трябвало да означава, че той ще се предлага и на Стария континент. И се очаква търсенето на компактния модел с 300 к.с. и задвижване на четирите колела да бъде високо (поне това се случва с по-малкия GR Yaris).


0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Поне да беше наследник на GR86, а то - това... и 3000 коня да е - пак става на въпрос за някаква корола, ще ме прощавате
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 3 седмици )
    Аз също за Тойота знаех повече вицове, от колкото вдъхновени собственици, но с излизането на GR много се промениха нещата. Много! Западния свят е луднал по тази колица. В Швейцария ги купуват като кола за забавления и ги спукват от юркане по техните там алпийски пътища. Направо мания някаква е станала. И се хвалят, колко върви, колко е здрава. Ако искаш кола за кеф, ама да не ти скъсва джоба - това е. Няма аналог на тази цена и с тези качества. А си става и за всеки ден, и приятели да качиш.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До тоя под мен ( преди 3 седмици )
    Ти определено не си в ред с главата. Между другото за сефте чувам думата"москофилчета". Болната ти глава измисля доста интересни думи и зависимости между Тойота и столицата на най-голямата държава в света. Спешно се нуждаеш от специалист от мен да го знаеш.
  • #9
    4 rate up comment 15 rate down comment
    до 8 ( преди 3 седмици )
    Не се прави! Всичките тойоткофилчета сте върли москофилчета! Става дума за една и съща патология.
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    До #7 ( преди 3 седмици )
    Не е зле да отидеш да те прегледат, че никак не си добре ментално. Какви детски градини, какви 5 лв те гонят. Не всяка Тойота е ГР, ако не си го разбрал още. А това за московските лъжи беше върхът на глупостта. Става дума за автомобилна марка, която няма нищо общо с Русия, но на теб в болната глава са само руснаци и Путин. Я погледни под леглото да не се е скрил някой руснак! :)))
  • #7
    6 rate up comment 11 rate down comment
    до 5 ( преди 3 седмици )
    Понеже всеки европеец е с ГР още от детската градина, така ли? Вярно е, че си беден - бедна душа, беден на знания мозък, но богат на московски лъжи.
  • #6
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Това ли е свирепият спортен двигател, който гърми при равномерно каране по магистралата, а Тойотка официално забранява да се кара на писта в договора за продажба?
  • #5
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Който разбира на Тойота се спира! Видях я тази Корола на живо и мога да кажа, че ме впечатли с визия. Предполагам и като характеристики е доста добра щом има толкова голямо търсене. Мен лично обаче Яриса ГР ми допада повече. Голямо зверче е, а какъв звук вади не е истина. Никога не можеш да кажеш, че е с 3 цилиндъра. А как се изстрелва е впечатляващо. Единствен недостатък на ГР версиите на Тойота е цената. Всъщност не, че са скъпи, а ние малко пари вземаме, за да си ги позволим.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 3 седмици )
    До 3 - предполагам говориш за Gamera? Не се предлага вече с 3-цилиндровия, а само с 5 литровия V8 - никой не я иска
  • #3
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до 2 ( преди 3 седмици )
    Дори когато се в Кьонихсег ли? Там литровата мощност е дори по-голяма.