В музея на Volkswagen за първи път бе изложен малко познат суперавтомобил Bugatti от 90-те години на миналия век. Оригиналният модел е бил пазен в тайна доста дълго време. Той всъщност е един от концептите на френската марка, който в крайна сметка се превръща в легендарния Veyron.
Дизайнът е разработен през 1999 година от прочутия Валтер де Силва, който е автор на първото Audi A5, второто поколение SEAT Leon, Volkswagen Scirocco и CC. Външният вид на суперколата е доминиран от типичните за Де Силва гладки форми. Ретро радиаторната решетка, големите кръгли фарове и задни светлини привличат вниманието.
Някои детайли на прототипа, като например извитите странични въздухозаборници, са заимствани по-късно от серийния суперавтомобил Bugatti Veyron. "Гребенът" на покрива и разделеното задно стъкло обаче са характеристики на по-новия Bugatti Chiron.
Интериорът доста много напомня на Bugatti Veyron, но има и няколко съществени разлики. По-специално, приборният панел е поставен на централната конзола. В облицовката на салона са използвани кожа и полиран алуминий.
Този концептуален суперавтомобил Bugatti се задвижва от 6,3-литров, 18-цилиндров двигател, който развива мощност от 555 к.с. Той е комбиниран с 6-степенна ръчна скоростна кутия.
Колата не влиза в производство, защото през октомври 1999 година дебютира финалната версия на Bugatti Veyron, която става основа за серийния модел. Дълго време концептуалният суперавтомобил се съхранява в складовете на Volkswagen, но наскоро е решено да бъде изложен в музея във Волфсбург.