IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Възроденото Volvo XC70 ще изминава 180 км само на ток

Комбито с повишена проходимост се превръща в електрифициран кросоувър

Снимки на новото Volvo XC70 се появиха още преди няколко дни, а сега излизат и подробности за възродения модел, който ще се завърне в нов облик - ще се превърне в електрифициран кросоувър. Подробности за автомобили бяха разкрити на уебсайта Carscoops.


Volvo XC70


Volvo променя формата на XC70, който преди това беше комби с повишена проходимост. Кросоувърът ще се произвежда в Китай и ще заеме нишата между моделите Volvo XC60 и XC90. Продажбите на новите автомобили започват през септември.

Размерите на Volvo XC70, моделна година 2026 са: дължина - 4815 мм; ширина - 1890 мм; височина - 1650 мм; междуосие - 2895 мм и тегло - 2540 кг.


Volvo XC70


Новото Volvo XC70 изглежда много подобно на флагманския електрически автомобил EX90 . Дизайнът му е доминиран от иновационни фасети и се отличава с характерните за компанията Т-образни матрични фарове, които Volvo нарича „чуковете на Тор“. Задните осветителни тела са разположени в колонките на покрива. Ще се предлага избор от джанти с диаметър от 19 до 21 цола.

Кросоувърът Volvo XC70 е изграден на платформата SMA, която се използва и от Lynk & Co 08. Автомобилът ще получи plug-in хибридна система с 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 163 к.с. и чифт електрически двигатели. Електрическият пробег ще бъде приблизително 180 км, а батерията ще поддържа и бързо зареждане.


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Хм... ( преди 3 седмици )
    Като гледам какво представлява, ще е трудно някой да каже кой точно модел на Волво се движи на улицата, всички са еднакви.
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до 4 ( преди 3 седмици )
    Съществуваща платформа ХС40, но с различни двигатели. Не е трудно нали?! Същото би могло да стане и тук. Този 1,5 литра в С. Америка за премиум - забрави да се купува. Хората тук обичат като натиснат газта и охлюва, дето се мотае пред теб, да го издухаш за нула време.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 3 седмици )
    Този модел е начин за пестене на пари. Съществуваща платформа и съществуващ задвижващ агрегат, но на нови пазари - извън Китай.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Sameman ( преди 3 седмици )
    Какъв смисъл има от поредният еднакъв бидон, който изгледжа като всичките им останали SUV. Повдигнато комби е топ посока, има си и достатъчно фенове.
  • #2
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Китайците масово са с 1.5 двигател, и 150-220кс. Умишлено се прави, заради данъците и екологията. Така по-лесно се покриват стандартите. В повечето страни се вписва мощността само на ДВГ. Опита показва, че до 145км/ч, ДВГ-то успява да зарежда неограничено време батерията при хибридите.
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Значи комбинираната мощност ще бъде около 450 к.с. Не е нито много, нито малко, но можеха да сложат двулитровия турбо мотор с 250к.с. така мощността щеше да е адекватна за теглото от над 2,5 тона.