IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet остави новия Corvette без бутони

Култовият спортен автомобил залага изцяло на дигитализацията (ВИДЕО)

Chevrolet официално показа интериора на осмото поколение на култовия си модел Corvette, който ще бъде пуснат на американския пазар през лятото. Очаква се външният вид на спортния автомобил да претърпи козметични промени, но пък в двуместния салон те са доста много.


Chevrolet Corvette


Веднага се забелязва, че противоречивата лента ("гръбнака", както го наричат феновете на модела) с бутони по дължината на цялата централна конзола е премахната. Климатикът е преместен в хоризонтална лента на арматурното табло, точно над централната конзола и под централния вентилационен отвор. Самият "гръбнак" всъщност е все още там, но не е особено забележим и сега служи като дръжка за пътника до водача.

Дигитализацията на салона също е осезаема. Централният екран се простира по-далеч по арматурното табло и размерът му вече е увеличен на 12,7 инча. Пред шофьора има нов 14-инчов дигитален дисплей, а отляво друг 6,6-инчов сензорен, който служи като спомагателен екран. Там се показва информацията, ориентирана към водача, като пробег или данни от системата за управление на сцеплението Performance Traction Management. Ново покритие от въглеродни влакна върху големия дисплей е стандартно за ZR1 и опционално за E-Ray и Z06.


Chevrolet Corvette


Други естетически промени включват обновена централна конзола с нови поставки за чаши. Селекторът за режим на шофиране е преместен в една линия с този за предавките, освобождавайки място за безжично зарядно за смартфон. Има нови интериорни тапицерии и цветови опции, включително асиметрична, предлагана в Jet Black и Adrenaline Red, за да се разделят страните на водача и пътника. Опционално може да се поръчат седалки с различни цветове.

Новият Corvette има и някои технологични подобрения. Най-интересният е новият режим на познатата система за управление на сцеплението Performance Traction Management, наречен PTM Pro. Накратко, той почти изключва всички асистенти - сцепление, стабилност и т.н. Единственото, което остава да работи, е антиблокиращата спирачна система, а при E-Ray - и управлението на предния мост. Тя е налична за всички нива на оборудване, включително ZR1 с мощност 1064 конски сили. Това би трябвало да направи колата доста приятна за возене, ако сте достатъчно смели.


Chevrolet Corvette


Приложението E-Ray Performance вече е достъпно за всички нива на оборудване, а Performance Data Recorder е подобрен, за да работи по-добре с по-големите екрани. Естествено, тези дисплеи могат да се персонализират по избор на водача, а ако искате да заредите избрания от вас плейлист от Spotify от телефона си, Apple CarPlay и Android Auto все още са налични.



Само най-върлите фенове на Corvette ще разпознаят колата отвън. Версиите с твърд покрив имат нов електрохромен такъв с регулируеми настройки за тониране на стъклата. E-Ray получава стандартни прагове в цвета на каросерията. Сини спирачни апарати се предлагат за E-Ray и Z06. Налична е и нова асиметрична централна лента в червено с карбонов ефект.

Roswell Green Metallic и Blade Silver Metallic се присъединяват към цветовата палитра на екстериора. А единственото подобрение на производителността е, че ZR1 с пакета ZTK Performance получава нови спирачки с масивни 10-бутални апарати отпред, 6-бутални отзад и керамични дискове на навсякъде.

Още снимки на модела - в галерията:

0 от 500