Bentley официално обяви, че няма да върне към живот флагмански седан Mulsanne, чието производство приключи през 2020. Според главния изпълнителен директор на британския производител Франк-Стефан Вализер, пазарът на луксозни седани е "в застой" и търсенето им е намаляло значително в сравнение с нарастващия интерес към SUV.
Bentley Mulsanne, представен през 2010, беше един от най-скъпите и луксозни автомобили на марката, но сега неговото място ще заеме нов модел. Не е изключено той да бъде на ток, тъй като компанията ще се съсредоточи върху електрификацията на своята моделна гама. Bentley планира да пусне първия си изцяло електрически кросоувър през 2027, като това ще бъде флагманът на марката. През следващите години компанията ще произвежда хибридни модели, включително актуализирани версии на Continental и Bentayga.
Освен това Bentley ще продължи да произвежда автомобили с двигатели с вътрешно горене за определени пазари, при спазване на гъвкавостта на законодателството и изискванията на клиентите. Вализер подчерта, че плановете за електрификация са коригирани и сега компанията ще произвежда поне един хибриден модел годишно до края на десетилетието.
"Изоставянето на Mulsanne и фокусът върху хибридните и електрическите модели е отражение на промените на световния автомобилен пазар и предпочитанията на купувачите. Bentley продължава да прави иновации, за да запази статута си на един от най-добрите автомобилни производители в света", коментира още шефът на британската марка.