Съществува мнение, че задвижването на всички колела за лек автомобил с малък просвет е ненужно усложнение на дизайна, което се отразява негативно на надеждността. Има модели обаче, чиито собственици не са се сблъсквали с проблеми с 4x4 трансмисията. Ето, например, 5 седана, чието задвижване на всички колела няма да ви подведе.
Пет седана с надеждно задвижване 4х4 (ГАЛЕРИЯ)
Mercedes-Benz E-Class
Истината е, че трансмисията не постига добра надеждност веднага. В ранните модели веригата към разпределителната кутия понякога не издържа дори 50 000 км. Проблемът бързо е отстранен и ресурсът се увеличава до около 200 000 км. Задният диференциал издържа около 300 000 км, а централният - малко по-малко. Така че основните грижи на собствениците обикновено се свеждат до смяна на маслото, както и проверка на състоянието на задвижванията и карданите, които при Mercedes са практически вечни.
Истината е, че трансмисията не постига добра надеждност веднага. В ранните модели веригата към разпределителната кутия понякога не издържа дори 50 000 км. Проблемът бързо е отстранен и ресурсът се увеличава до около 200 000 км. Задният диференциал издържа около 300 000 км, а централният - малко по-малко. Така че основните грижи на собствениците обикновено се свеждат до смяна на маслото, както и проверка на състоянието на задвижванията и карданите, които при Mercedes са практически вечни.


0