Съществува мнение, че задвижването на всички колела за лек автомобил с малък просвет е ненужно усложнение на дизайна, което се отразява негативно на надеждността. Има модели обаче, чиито собственици не са се сблъсквали с проблеми с 4x4 трансмисията. Ето, например, 5 седана, чието задвижване на всички колела няма да ви подведе.
Пет седана с надеждно задвижване 4х4 (ГАЛЕРИЯ)
Nissan Teana
Задвижването на всички колела, което използва многодисков съединител за свързване на задния мост, е споделено от кросоувъра X-Trail. След 70 000 км, кръстачката на карданния вал може да се износи, но това е единствената слаба точка. Съединителят и разпределителната кутия рядко се повреждат.
Задвижването на всички колела, което използва многодисков съединител за свързване на задния мост, е споделено от кросоувъра X-Trail. След 70 000 км, кръстачката на карданния вал може да се износи, но това е единствената слаба точка. Съединителят и разпределителната кутия рядко се повреждат.


0