Съществува мнение, че задвижването на всички колела за лек автомобил с малък просвет е ненужно усложнение на дизайна, което се отразява негативно на надеждността. Има модели обаче, чиито собственици не са се сблъсквали с проблеми с 4x4 трансмисията. Ето, например, 5 седана, чието задвижване на всички колела няма да ви подведе.
Пет седана с надеждно задвижване 4х4 (ГАЛЕРИЯ)
Genesis G70
Средният ресурс на повечето компоненти на трансмисията е 200 000 км и отгоре. Това важи и за съединителя. За разлика от много BMW-та, този на Hyundai е добре пригоден за значителни товари. Това обаче не елиминира необходимостта от смяна на трансмисионното масло на всеки 50 000 км, а и по-често при тежки експлоатационни условия.
Средният ресурс на повечето компоненти на трансмисията е 200 000 км и отгоре. Това важи и за съединителя. За разлика от много BMW-та, този на Hyundai е добре пригоден за значителни товари. Това обаче не елиминира необходимостта от смяна на трансмисионното масло на всеки 50 000 км, а и по-често при тежки експлоатационни условия.


0