Съществува мнение, че задвижването на всички колела за лек автомобил с малък просвет е ненужно усложнение на дизайна, което се отразява негативно на надеждността. Има модели обаче, чиито собственици не са се сблъсквали с проблеми с 4x4 трансмисията. Ето, например, 5 седана, чието задвижване на всички колела няма да ви подведе.
Пет седана с надеждно задвижване 4х4 (ГАЛЕРИЯ)
Subaru Legacy
Версиите с вариатор нямат централен диференциал, а задният мост е свързан чрез многодисков съединител. Най-модерната версия получиха Legacy с турбокомпресор и 6 цилиндъра. Те имат постоянно задвижване на всички колела с асиметрично разпределение на въртящия момент между осите. Всяка от модификациите е здрава и надеждна. Напречните елементи на карданния вал на Legacy са проектирани да издържат 300 000 км. Ресурсът на муфата надвишава 250 000 км.
Версиите с вариатор нямат централен диференциал, а задният мост е свързан чрез многодисков съединител. Най-модерната версия получиха Legacy с турбокомпресор и 6 цилиндъра. Те имат постоянно задвижване на всички колела с асиметрично разпределение на въртящия момент между осите. Всяка от модификациите е здрава и надеждна. Напречните елементи на карданния вал на Legacy са проектирани да издържат 300 000 км. Ресурсът на муфата надвишава 250 000 км.


0