IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И пикапът на Isuzu минава на ток

Батерията няма да развали офроуд способностите, уверяват японците

Феновете на легендарните дизелови двигатели едва ли ще са щастливи от "изневярата", но тя е факт. Isuzu разкри електрическа версия на своя пикап D-Max с постоянно задвижване на четирите колела и полезен товар от над един тон. Модерни времена.
 
 
Iuszu D-Max EV
  
             
D-Max EV ще дебютира на изложението
за търговски превозни средства в Бирмингам тази седмица. Ще бъде пуснат на пазара през февруари следващата година, когато ще се изправи срещу KGM Musso EV и Maxus eTerron 9.

Той е почти идентичен с дизеловия D-Max (единствената моделна линия на Isuzu в Европа), но заменя стария двигател с два електрически – по един на всяка ос. Те осигуряват комбинирана мощност от 188 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 10,1 секунди при максимална скорост над 130 км/ч.
 
 
Isuzu D-Max EV
  
         
Захранването се осигурява от батерия с капацитет 66,9 kWh, разположена под пода, която е достатъчна за пробег от 265 километра по WLTP. Може да се зарежда със скорост до 50 kW за един час от 20 до 80%. Важно е да се отбележи, че батерията няма кой знае влияние върху офроуд способността на D-Max. Електрическият автомобил има 210 мм пътен просвет и дълбочина на газене от 600 мм. Ъглите на подход и отклонение са 30,5 градуса и 24,2 градуса. В допълнение към постоянното задвижване на четирите колела - D-Max EV има специален режим за неравни терени за „екстремни офроуд възможности“.

 
Isuzu D-Max EV
  
   
Въпреки че използва същото шаси тип „стълба“ като съществуващия пикап, Isuzu са монтирали специално изработена система за задно окачване de Dion вместо листовите пружини. Също толкова важен е фактът, че електрическият автомобил е проектиран да превозва повече от 1000 кг в товарното си отделение и може да тегли до 3500 кг. И да - Isuzu все още не са заявили какво влияние ще окаже това върху пробега.
 
 
Isuzu D-Max EV
  
        
Иначе електрическият е до голяма степен идентичен с дизеловия  както отвътре, така и отвън. Чак до списъка с оборудване, който включва сензорен инфоразвлекателен екран с огледално отчитане на смартфон, дигитален дисплей на водача, двузонов климатик, сензори за паркиране отпред и отзад и отопляеми предни седалки.
 
 
Isuzu D-Max EV
   
        
Засега D-Max EV се предлага само във версия с двойна кабина. Предварителните продажби ще започнат през втората половина на тази година, а първите клиенти ще получат своя D-Max EV през март 2026 година.
 
 

0 от 500