fallback

Петте големи японски провала за спортен автомобил

Те имаха всичко необходимо, за да се превърнат в легенди, но така и не стигнаха до серия

В продължение на десетилетия японските производители натрупаха дълъг списък от абсолютно епични спортни автомобили, но изненадващо, само няколко от тях бяха със средно монтирани двигатели. Безспорно, най-известният пример е Honda/Acura NSX, която първоначално се произвежда от 1990 до 2005, след което се завърна в модерен хибриден вид от 2017 до 2023. Друг забележителен японски спортен автомобил със среден двигател е Toyota MR2, който се произвежда в три различни поколения от 1984 до 2007.

Въпреки че са успешни серийни модели, NSX и MR2 не са единствените спортни автомобили със среден двигател, разработени в Япония. Припомняме ви 5 други интригуващи машини със средно разположен двигател от Страната на изгряващото слънце, които за съжаление никога не стигнаха до серийно производство.

Пет провалени японски спортни коли със среден двигател (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Антиелектрик ( преди 1 месец )
    Днес ходих на кyрс при Азис за по-ефикасно волево разтваряне на сффиннктера, понеже Тойотка ми го слага ежедневно, и много ми харесва!
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    6-ти, точно Петър да цитираш за достоверна информация...:))
  • #7
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Не знаех, че двигателят може да "изплюва " конски сили! Явно, в този сайт може.
  • #6
    Оффф ( преди 1 месец )
    NSX не е провал MR2 също, не е ясно какво щеше да стане с останалите, ако бяха влезли в производство.
  • #5
    до 5 ( преди 1 месец )
    Горкото японофилче! В текста са ти написали черно на бяло, че са имали намерение да правят още промени по колата. Дали да не се засилиш към книжарницата да си купиш речник на българския език? Да провериш какво означава думата "завършен"?
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    3-ти, след като има показан краен продукт това означава, че проекта е завършен. Друг е въпроса, че са решили да не го пускат(дали по финансови или технически причини) в серийно производство. И сега по изложения се показват прототипи и концепции с цел да представят нова технология и с ясната идея,че тоно този автомобил няма да се пуска серийно.
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    В кой свят незавършването на проекта не е провал? Вярно е, че вие, японофилчетата, живеете в някакъв ваш измислен розов свят, но това е прекалено дори за него.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Петре, как реши, че тези коли са "провал" при условие, че са концепции и не са влизали в серийно производство?! Ако бяха излези дори в ограничен тираж и няма търсене или се окажат некачетвени- ок, провал!Май по-голям провал от теб няма?
  • #1
    Нормален ( преди 1 месец )
    NSX провал!? Я се гръмнете, смешници!
fallback
Последни