Здрави рейки, издръжливи сервоусилватели и липса на течове - кои кросоувъри от среден клас наистина могат да се похвалят с неразрушимо кормилно управление. Представяме ви пет модела, които демонстрират впечатляващ ресурс на този толкова важен компонент от автомобила.
Пет кросоувъра на старо с надеждно кормилно управление (ГАЛЕРИЯ):
Mercedes-Benz GLC
Кормилната рейка издържа средно 180 000 км. Чукане или луфт може да се появи на 120 000, само ако кросоувърът е бил активно каран по лоши пътища. Електромоторът на усилвателя е издръжлив и често издържа дори 200 000 км.
Кормилната рейка издържа средно 180 000 км. Чукане или луфт може да се появи на 120 000, само ако кросоувърът е бил активно каран по лоши пътища. Електромоторът на усилвателя е издръжлив и често издържа дори 200 000 км.
Появите на повреди в работата на EPS поради прегряване са рядкост. Щангите и накрайниците обикновено изискват подмяна след 100 000 км.


0