IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет готини седана с проблемни спирачки

Четири германски и един американски модела, които често причиняват главоболия на собствениците си

Правилно функциониращата и ефективна спирачна система на автомобилите е в основата на безопасността. Затова когато компонентите й редовно създават проблеми, това е не само неприятно, но и опасно. И се случва дори със седани, които не се купуват само за да се карат с високи скорости по състезателните писти. Ето например 5 седана от началото на века, които често имат проблеми със спирачките си и носят главоболия на собствениците си.


Пет готини седана с проблемни спирачки (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Проблемите са до известна степен и поради факта че тези модели много често се купуват с автоматична скоростна кутия.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Имал съм 2 БМВ-та 5-серия Е39 и в момента G31 от 22-ра. И в двата случая колите са със стандарти спирачки, наскоро карах най-новата 5-ца със М спирачки. Има много голяма разлика. Като цяло колкото по-нова колата по-добре.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Питащ ( преди 1 месец )
    Само аз ли не съм виждал ли ръждясал алуминий( BMW), или има и други?Може би е ръждясал списвача.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Механизмът често ръждясва, уплътненията започват да изтичат,.."?!? Да изтичат или да пропускат течове?
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Личи си, че скучаете празнично. Глупост след глупост. Какво значи малък ресурс на дисковете? 50х км, 100х км? Досега не съм сменял по 60х км, а карам доста бързо и спортно. Друго, след 150х км, наповечето марки се прави "основна" инспекция, сменя се ремък и т.н, което е абсолютно нормално.