fallback

Новото Volvo S90 тръгва от Китай

Plug-in хибридът e с леко увеличен електрически пробег, но крият останалото

Volvo S90 вече има обновен, по-свеж вид, подобрена интериорна технология и допълнителен електрически пробег за plug-in хибридната версия. Производителят го показа официално, но само на снимки.          Volvo S90          Визуалните промени включват предна решетка, която съответства на ревизираните SUV XC90 и XC60. Също така и по-отчетливо изглеждащи светлини отпред и отзад. Това е в крак с новия ES90 EV. Допълнителна шумоизолация и по-фин интериор са останалите промени. Адаптивното окачване е стандартизирано в цялата гама. Отвътре информационно-развлекателната система с 11,2-инчов сензорен екран е модернизирана за по-бърза реакция. Всичко може вече да се актуализира дистанционно.

  Volvo S90

Автомобилът ще се предлага като избор между мек хибрид и plug-in хибрид. Volvo все още не дава данни за производителността, но електрическият пробег на PHEV е увеличен до 80 километра.

Моделът ще бъде пуснат първо в Китай това лято, а след това ще го последват и други страни.  Сред тях няма да са пазари като британския, където предишните варианти на S90 не предизвикаха интерес сред купувача. Вместо него обаче ще бъде наличен новият ES90 на цени, които започват от 80 000 евро и минават 100 000. „S90 е ключова част от нашето продуктово портфолио за следващите години на някои от нашите азиатски пазари“, каза продуктовият и стратегически ръководител на Volvo Ерик Северинсон.

Снимки на новото Volvo S90 в ГАЛЕРИЯТА/

   

 

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    волво сигурно от половин век нямат платформа с надлъжно разположен двигател и задно предаване волво от 15 години е 100 процента китайски продукт вие си мечтайте и преразказвайте по картинка как хубаво би било да има 6 или 8 цилиндъра
  • #8
    До кръстоската ( преди 2 месеца )
    А бре, юнак. Аз живея в Канада и тук такива модели има бол. Работил съм в САЩ. Там също ги има, но х10. Ходи си прегледай очите!!!!! Сериозен съм!!!!!!!!!!!!
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Моят Т6 си е АВД. Не знам да има с предно, ама аз съм в Канада, а ти в Европа, та там може да е различно.Тук и Т6 и атмосферката 3,2 са АВД.На осмака му липсваше турбина, че даже и 2 не биха били зле. Нобъл ползват същият двигател, но с 2 турбини и мощността му беше над 600 коня по спомен.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    To преди като предлагаха шестаци и осмаци пак не бяха цвете - за чий ти е прав шестак сложен напречно. И... предно предаване. А за напречния Ве осмак да не говорим. Поне той винаги е бил с AWD за да не си личи, че е ориентиран за предно.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Докторе, по добре разгледай малко снимки на моделите, а тогава, може да видим кой е за преглед. Буквално
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Кръстоската, имаш нужда от очен преглед. Буквално!
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Отпред е кръстоска между Ягуар XF и Крайслер 300, отдзад е буквално Ауди..
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Изглежда страхотно. Оправили са и противоречиво изглеждащата задна част на автомобила. Сега просто е безупречен на външен вид.Интериорът също е подобрен и е още по-приветлив и луксозен и се е доближил с една идея по лукс до немската тройка.Както и предният коментирал е писал, голям недостатък е липсата на 5 и 6 цилиндрови двигатели. Аз бих добавил и един В8-ак с двойно турбо+Ел. мотор, който да качи мощността на 600+ коня, за да задоволява нуждите на клиентите зад океана.Красавец!!!
  • #1
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    Единственият недостатък на предходната генерация беше липсата на 6-цилиндров двигател, но това важи за цялата гама на Волво. Не върви да продаваш с претенции за премиум, в ценови диапазон като немската тройка и да слагаш един 4-цилиндров бензинов мотор, който за капак е и много лаком. Иначе този модел предлага отлипен комфорт и е определено подценен или по-скоро неглижиран, заради висока цена. Аз лично бих искал да видя и малко по-голям просвет и по-висок силует, доста е "смачкана".
fallback
Последни