Надежден, здрав и многофункционален: пикапът все повече се превръща от избор за фермери и строители в нормална семейна кола. Дори и в Европа. Но парадоксалното е, че докато интересът расте, предлагането все повече се свива. Много традиционни участници в този сегмент, като Nissan, Mitsubishi и Mazda, напуснаха европейския пазар. Тази класация на авторитетното Autocar е за най-добрите пикапи, предлагани на Острова. Към тях сме добавили и два модела, до които англичаните нямат достъп, но с които разполагаме в България.
Най-добрите пикапи в Европа (ГАЛЕРИЯ):
Извън класацията: Great Wall Poer
Освен споменатите от Autocar осем модела, които, с изключение на Мaxus, се предлагат и у нас, на българския пазар има и други пикапи, до които англичаните нямат достъп.
На първо място трябва да споменем Great Wall Poer - наследника на добре познатия ни Steed, който в миналото дори се сглобяваше в Баховица край Ловеч. Но Poer е доста по-луксозен и напредничав от предшественика си. Пътническата версия (с двойна кабина) има постоянно задвижване на четирите колела от BorgWarner, 8-степенна автоматична скоростна кутия и двулитров бензинов мотор с мощност 190 конски сили. Дълъг е 5.41 метра, с дълъг 1.52 метра товарен отсек, и може да носи до 1050 кг полезен товар. Пътният просвет е минимум 21 см.
Освен споменатите от Autocar осем модела, които, с изключение на Мaxus, се предлагат и у нас, на българския пазар има и други пикапи, до които англичаните нямат достъп.
На първо място трябва да споменем Great Wall Poer - наследника на добре познатия ни Steed, който в миналото дори се сглобяваше в Баховица край Ловеч. Но Poer е доста по-луксозен и напредничав от предшественика си. Пътническата версия (с двойна кабина) има постоянно задвижване на четирите колела от BorgWarner, 8-степенна автоматична скоростна кутия и двулитров бензинов мотор с мощност 190 конски сили. Дълъг е 5.41 метра, с дълъг 1.52 метра товарен отсек, и може да носи до 1050 кг полезен товар. Пътният просвет е минимум 21 см.


0